Перегляд за Автор "Blazhey, Iryna"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Eкологічний маркетинг: дилема корисності(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2016) Блажей, І. О.; Blazhey, IrynaКлючова ідея статті полягає у визначенні корисності екологічного маркетингу згідно концепції сталого розвитку. Через новітні реалії (забруднення, ресурсне виснаження, бідність, неконтрольоване споживання тощо) зміна напряму маркетингової діяльності стає не бажанням, а конкретною необхідністю на глобальному рівні. Метою є переосмислення важливості еко-маркетингу як для ведення бізнесу, так і для блага суспільства та навколишнього середовища. Проаналізовано функції екологічного маркетингу та розкрито їх взаємозв’язок. Запропоновано мотиви використання довкільного маркетингу для підприємства та пояснюється їх черговість. Розглянуто мотиви, що спонукають споживачів до купівлі екологічного товару чи послуги. Принципи екологічного маркетингу доцільного використовувати в усіх сферах діяльності, що так чи інакше впливають на збереження та вдосконалення довкілля, покращення стилю життя. Одержані результати можуть використовуватись підприємствами для кращого розуміння сутності екологічного маркетингу та корисності його інтеграції. Описані мотиви можуть сприяти популяризації «зелених» товарів та послуг серед населення. Висновки статті свідчать, що вивчення первинної мети екологічного маркетингу залишатиметься актуальним для створення «нового» суспільства згідно концепції сталого розвитку. Сьогодні переважна більшість підприємств залишається нечутливою до проблем довкілля, а значить використання примусу в таких умовах постає найпершим варіантом. Проте основна ціль – зміна сприйняття відношення бізнесу до навколишнього середовища та загального блага на найвищому рівні – свідомому. Тільки тоді корисності екологічного маркетингу приділятиметься відповідна увага.