Перегляд за Автор "Dorozhko, Yevhen"
Зараз показуємо 1 - 6 з 6
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Аналіз напружено-деформованого стану конструкції дорожнього одягу залежно від розташування навантаження співвідносно країв комбінованої плити(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Батракова, А. Г.; Batrakova, Angelika; Дорожко, Є. В.; Dorozhko, Yevhen; Урдзік, С. М.; Urdzik, Sergey; Шелкова, І. С.; Shelkova, IrynaНаявні методи розрахування не враховують особливості напружено-деформованого стану асфальтобетонного шару на жорсткій основі у вигляді цементобетонних плит за різних умов навантаження, зокрема таких, як середина, край чи кут плити. Здійс-нено моделювання напружено-деформованого стану дорожнього одягу методом скінченних елементів за допомогою програмного комплексу ANSYS, досліджено три варіанти розміщення транспортного навантаження: в центрі плити, на її краю та в куті. Здійснено порівняльний аналіз напружено-деформованого стану шарів дорожнього одягу для цих варіантів наванта-ження та проаналізовано отримані результати з порівняння з вже відомими рішеннями.Документ Моделювання напружено-деформованого стану конструкції дорожнього одягу з огляду на сумісну дію вертикального тиску та горизонтальної сили від транспортних засобів(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Батракова, А. Г.; Batrakova, Angelika; Дорожко, Є. В.; Dorozhko, Yevhen; Урдзік, С. М.; Urdzik, Sergey; Шелкова, І. С.; Shelkova, IrynaПодано результати досліджень щодо визначення напружено-деформованого стану різних конструкцій дорожнього одягу, що складається з асфальтобетонного покриття на цементобетонній плиті, від дії транспортного навантаження та здійснено їхній аналіз. Наведено результати аналізу літературних даних щодо переваги використання жорсткого дорожнього одягу з порівняння з нежорстким за умов постійного збільшення інтенсивності руху та навантаження від транспортних засобів. Визначення напружено-деформованого стану асфальтобетонних шарів на цементобетонних плитах під дією вертикального тиску від транспортних засобів та горизонтальної сили від тягового зусилля чи гальмування транспортних засобів здійснено за допомогою методу кінцевих елементів. Аналіз результатів моделювання дозволив визначити вплив модулів пружності конструктивних шарів, товщин шарів та умов руху транспортного засобу (величини горизонтальної сили) на закономірності зміни напружено-деформованого стану асфальтобетонного шару на цементобетонній плиті.Документ Особливості побудови цифрової 3D-моделі місцевості об’єктів транспортної інфраструктури за результатами вимірювань мобільним лазерним сканером(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Дорожко, Євген Вікторович; Трегуб, Микола Володимирович; Янкін, Олександр Євгенович; Онищенко, Олександр Сергійович; Dorozhko, Yevhen; Trehub, Mykola; Yankin, Oleksandr; Onyshchenko, OleksandrУ статті обґрунтовано доцільність використання мобільного лазерного сканера для збору та оброблення інформації щодо об’єктів транспортної інфраструктури. Це дає змогу швидко та якісно створювати цифрові моделі місцевості, необхідні для розроблення проєктів капітального ремонту, реконструкції, прийняття рішень щодо експлуатаційного утримання, адже вимірювання мобільним лазерним сканером може впроваджуватися на всіх етапах життєвого циклу споруди. Розглянуто технічні параметри мобільного лазерного сканера Trimble MX2 та його функціональні можливості. Наведено особливості побудови цифро вої 3D-моделі місцевості об’єктів транспортної інфраструктури.Документ Розроблення алгоритму визначення товщини конструктивних шарів дорожнього одягу та пошуку локальних вкраплень методами підповерхневої георадіолокації(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Батракова, А. Г.; Batrakova, Angelika; Дорожко, Є. В.; Dorozhko, Yevhen; Урдзік, С. М.; Urdzik, Serhii; Шелкова, І. С.; Shelkova, IrynaУ статті запропоновано метод реєстрації відбиття надширокосмугових імпульсних сигналів георадара на різних поляризаціях та описано процедуру оброблення георадарних показників під час розв’язання завдань товщинометрії та дефектоскопії нежорсткого дорожнього одягу з підповерхневими неоднорідностями та слабкоконтрастними шарами. Емпіричні дослідження підтвердили ефективність запропонованого методу та алгоритму. Сукупність досягнутих результатів підвищує точність визначення товщини шарів і позиціонування підповерхневих неоднорідностей.Документ Створення цифрової моделі місцевості на основі растрового зображення в системі автоматизованого проєктування Topocad(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Дорожко, Євген Вікторович; Штонда, Євгеній Олександрович; Захарова, Еліна Володимирівна; Саркісян, Гор Саркісович; Dorozhko, Yevhen; Shtonda, Yevgeny; Zakharova, Elina; Sarkisyan, HorУ статті проаналізовано та узагальнено технології побудови цифрової моделі місцевості на основі растрового зображення в системі автоматизованого проєктування Topocad. Розглянуто функціональні можливості цього програмного комплексу та особливості створення цифрових моделей рельєфу та ситуації. Наведено методи трансформації растрових зображень, побудови ситуаційних елементів та способи редагування цифрової моделі рельєфу.Документ Шумове забруднення прилеглих до автомобільної дороги територій та деякі засоби боротьби з ним(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Дорожко, Є. В.; Dorozhko, YevhenУ статті порушено питання, пов’язані із забрудненням навколишнього середовища шумом від автомобільного транспорту на дорогах, розглянуто можливі способи вирішення цих проблем. Стаття має оглядовий характер і висвітлює системний підхід, що ґрунтується на загальнонаукових методологічних принципах, що беруть до уваги об’єкти як системи. Об’єктами дослідження в цій статті є шумове навантаження від автомобільної дороги та засоби захисту від нього. Розглянуто декілька способів захисту від шумового забруднення прилеглих до автомобільної дороги селітебних територій.