Перегляд за Автор "Gorbachiov, P."
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ АНАЛІЗ МАТРИЦІ ВІДСТАНЕЙ МІЖ ТРАНСПОРТНИМИ РАЙОНАМИ МІСТА ЯК ОСНОВИ ФУНКЦІЇ РОЗСЕЛЕННЯ НАСЕЛЕННЯ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2010) Горбачов, Петро Федорович; Свічинський, С. В.; Свічинська, О. В.; Горбачёв, Пётр Фёдорович; Свичинский, С. В.; Свичинская, О. В.; Gorbachiov, P.; Svichinskiy, S.; Svichinskaya, O.Наведено основні результати статистичного аналізу матриць відстаней між транспортними районами деяких міст України, які розглядаються як основа для формування функції розселення населення. Надано результати розрахунку параметрів закону розподілу відстаней, що містяться у матрицях.Документ АНАЛІЗ СУЧАСНИХ МОДЕЛЕЙ ДИСКРЕТНОГО ВИБОРУ ПАСАЖИРАМИ ШЛЯХУ ПЕРЕСУВАННЯ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2011) Горбачов, Петро Федорович; Макарічев, О. В.; Свічинська, О. В.; Свічинський, С. В.; Горбачёв, Пётр Фёдорович; Макаричев, О. В.; Свичинская, О. В.; Свичинский, С. В.; Gorbachiov, P.; Makarichev, A.; Svichinskaya, O.; Svichinskiy, S.Розглянуто принципи побудови та математичний апарат основних видів моделей дискретного вибору пасажирами шляху пересування громадським транспортом у містах. Наведено приклад розрахунку імовірності вибору шляху за стандартною логіт-моделлю. Виділено основні особливості розглянутих моделей та визначено напрями подальших досліджень.Документ МОДЕЛЬ УРАХУВАННЯ ЙМОВІРНОСТІ ЗВОРОТНОГО ЗАВАНТАЖЕННЯ ПРИ ВИБОРІ НАПРЯМКУ ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖУ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2011) Горбачов, Петро Федорович; Скорік, Олеся Олександрівна; Фурсенко, І. О.; Кравчук, О. О.; Горбачёв, Пётр Фёдорович; Скорик, Алеся Александровна; Фурсенко, И. А.; Кравчук, О. А.; Gorbachiov, P.; Skoryk, A.; Fursenko, I.; Kravchuk, O.Сформовано модель розрахунку ймовірності зворотного завантаження автомобіля при виконанні міжміських вантажних перевезень для найпростішого випадку. Представлено результати розрахунку ймовірності зворотного завантаження автомобіля за першу добу очікування на прикладі маятникового маршруту Харків – Донецьк.