Перегляд за Автор "Gordopolova, Natalia"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Аналіз сучасного стану впровадження професійної сертифікації бухгалтерів в Україні(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2016) Головай, Н. М.; Волинець, В. І.; Гордополова, Н. В.; Golovay, Nadia; Volynets, Victor; Gordopolova, NataliaОбґрунтовано актуальність питання щодо впровадження у вітчизняну практику професійної сертифікації бухгалтерів. На основі систематизації концептуальних напрямків впровадження професійної сертифікації бухгалтерів окреслено коло дискусійних питань щодо цієї проблеми. Метою дослідження є аналіз стану й узагальнення досвіду підготовки та підвищення кваліфікації бухгалтерів, обґрунтування необхідності залучення професійних організацій у процес здобуття професійної кваліфікації вітчизняними бухгалтерами. У процесі дослідження використовувалися діалектичні принципи пізнання економічних явищ та процесів у їх безперервному розвитку та взаємозв’язку. Визначальними у вирішенні поставлених завдань були такі загальнонаукові методи: метод теоретичного узагальнення, метод аналізу і синтезу, метод порівняльного аналізу, метод причинно-наслідкового та абстрактно-логічного зв’язку. Завданням дослідження є проведення аналізу сучасного стану підготовки і підвищення кваліфікації бухгалтерів в Україні та визначення його відповідності вимогам Міжнародної федерації бухгалтерів (МФБ). В результаті проведеного дослідження обґрунтовано необхідність зміни процесу підготовки і підвищення кваліфікації бухгалтерів в контексті Міжнародних стандартів освіти МФБ. Акцентовано увагу на тому, що процес професійного навчання та підвищення кваліфікації бухгалтерів не може зупинятися, оскільки це пов’язано з розвитком соціально-економічних відносин. Узагальнено міжнародний та вітчизняний досвід функціонування професійних організацій бухгалтерів. Встановлено, що професійна сертифікація є важливою складовою реформування бухгалтерського обліку в Україні. Визначено основні критерії професійного рівня бухгалтера: освіта, стаж роботи за фахом, рівень професійних знань, вміння обробляти інформацію за допомогою інформаційних технологій, знання іноземних мов, здатність до сприйняття нових знань. Надано пропозиції щодо визнання на законодавчому рівні ролі професійних організацій у підготовці та підвищенні кваліфікації бухгалтерів. Отримані результати будуть корисними для застосування вітчизняними суб’єктами господарювання усіх організаційно-правових форм і галузей діяльності. Результати дослідження мають теоретичну і практичну цінність в частині вироблення напрямів подальшого розвитку та удосконалення професійної освіти в Україні.