Перегляд за Автор "Harkusha, Mykola"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Аналіз процесу застосування цементно-піщаних розчинів під час відновлення дорожніх водопропускних споруд із використанням металевих гофрованих конструкцій(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Гаркуша, М. В.; Harkusha, MykolaНа сьогодні процес відновлення дорожніх водопропускних споруд із застосуванням металевих гофрованих конструкцій є актуальним та необхідним, оскільки вони перебувають у складних умовах експлуатації, що є причиною їх передчасного руйнування. У роботі розглянуто найбільш поширені моделі, що описують течію звичайної цементобетонної суміші (цементно-піщаного розчину). Наведено підхід із визначення втрати тиску в процесі заповнення міжтрубного зазору. Подано аналіз застосування цементно-піщаних розчинів під час відновлення дорожніх водопропускних споруд із застосуванням металевих гофрованих конструкцій. На основі цього аналізу визначено залежність динамічної в’язкості від складу суміші та водоцементного співвідношення. У роботі запропоновано загальні положення відновлення дорожніх водопропускних споруд із застосуванням металевих гофрованих конструкцій зі встановленням вимог до цементно-піщаного розчину.Документ Підходи до розрахування впливу водопропускних споруд із металевих гофрованих конструкцій на статичні та динамічні навантаження(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Гаркуша, М. В.; Harkusha, MykolaНа сьогодні підходи до розрахування дорожніх водопропускних споруд з металевих гофрованих конструкцій не уніфіковані, кожна країна-виробник металевих гофрованих конс трукцій має свої індивідуальні. У роботі наведено основні підходи до розрахування водопропускних споруд із металевих гофрованих конструкцій на статичні та динамічні навантаження. Здійснено аналіз теорії прогину, теорії стиснених кілець, теорії вигинання. На основі дослі джень визначена необхідність вдосконалення підходів, що використовуються в Україні. У статті розглянуто найпоширеніші підходи до розрахування дорожніх водопропускних споруд США, Канади та Європи та найбільш поширені методи розрахування дорожніх водопропуск них споруд із металевих гофрованих конструкцій для вирішення завдання щодо визначення їхніх переваг та недоліків, що дає можливість проаналізувати та вибрати найбільш правильне рішення щодо розрахування напружено-деформованого стану.Документ Підходи техніко-економічного обґрунтування нового будівництва моста(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Давиденко, Олександр Олександрович; Гаркуша, Микола Васильович; Козарчук, Ігор Анатолійович; Гаркуша, Інна Юріївна; Davydenko, Oleksandr; Harkusha, Mykola; Kozarchuk, Ihor; Harkusha, InnaНа сьогодні початковий проєкт моста може не відповідати наявним умовам експлуатації споруди через соціально-економічні та соціально-технічні розроблення, що потребує необхідності підвищення рівня обслуговування моста. У роботі наведено техніко-економічне обґрунтування нового будівництва моста через р. Чорногузка в с. Голишів та Коршовець Луцького району Волинської області. Здійснено розрахування класів наслідків та інженерно-геодезичний й інженерно-геологічний аналізи. На основі досліджень розроблено технічні рішення. У роботі запропоновано як традиційні підходи до вирішення проблеми із застосуванням сучасних залізобетонних конструкцій, так і підходи із застосуванням прогресивних технологій з використанням металевих гофрованих конструкцій. Розглянуто найбільш раціональні підходи щодо вирішення цього питання зі здійсненням аналізу позитивних та негативних чинників технічних рішень, що дає можливість для проведення аналізу найбільш доцільного.