Перегляд за Автор "Kholodova, O."
Зараз показуємо 1 - 5 з 5
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ EVALUATION OF EFFICIENCY OF PARKING SYSTEM FORMATION ON EXAMPLE OF KHARKIV(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2015) Kholodova, O.; Холодова, О. О.; Холодова, О. А.It is proposed to use the known dependence of the change of indicators of transport traffic functioning, namely the total travel time, depending on the nature of placing the cars parked on the road network of the city to determine the effectiveness of the system of parking. The technique tested on example of Kharkiv allowed to establish that as a result of formation of car parks in cities the total travel time of all road users of the road network is reduced.Документ ЗАДАЧА ПРОЕКТИРОВАНИЯ СИСТЕМ ПЕРЕХВАТЫВАЮЩИХ ПАРКИНГОВ В КРУПНЫХ ГОРОДАХ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2014) Гецович, Е. М.; Холодова, О. А.; Шелудченко, В. В.; Гецович, Є. М.; Холодова, О. О.; Шелудченко, В. В.; Hetsovych, E.; Kholodova, O.; Sheludchenko, V.Обосновывается последовательное определение основных задач проектирования системы перехватывающих паркингов с целью усовершенствования транспортных систем центральных деловых частей мегаполисов.Документ Проблема забруднення атмосферного повiтря автомобiльним транспортом в м. Харкiв(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2020) Холодова, О. О.; Семченко, Н. О.; Левченко, О. С.; Холодова, О. А.; Семченко, Н. А.; Левченко, Е. С.; Kholodova, O.; Semchenko, N.; Levchenko, O.Розглядаються математичні моделі прогнозування зміни рівня забруднення атмосферного повітря пересувними транспортними засобами залежно від рівня автомобілізації в місті Харків. Наведено практичні рекомендації з поліпшення екологічного навантаження на окремих ділянках вулиць міста шляхом використання найбільш раціональних сполучень заходів організації дорожнього руху.Документ РЕЗУЛЬТАТИ ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ ВИЗНАЧЕННЯ ПОПИТУ НА ПАРКУВАННЯ В ЦЕНТРАЛЬНІЙ ДІЛОВІЙ ЧАСТИНІ МІСТА(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2015) Холодова, О. О.; Холодова, О. А.; Kholodova, O.Запропоновано методику визначення попиту на паркування в центральній діловій частині міста (ЦДЧМ) на основі дослідження відцентрових та доцентрових транспортних потоків. Апробована на прикладі міста Харків методика дозволила визначити суттєві коливання попиту на паркування та час максимального транспортного навантаження протягом робочого дня під час виконання основної маси ділових поїздок.Документ Щодо визначення радіусу зон обслуговування паркінгів(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2015) Холодова, О. О.; Холодова, О. А.; Kholodova, O.Розглянутий варіант визначення радіусу зон обслуговування паркингів. Аналіз залежності показав необхідність теоретичного обґрунтування його величини. Запропоновано розкрити взаємозв’язок між радіусом зони обслуговування паркингу та типом паркингів в центральній діловій частині міста.