Перегляд за Автор "Khoroshilova, Irina"
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Методичний підхід до обліку та калькулювання витрат по інноваційним проектам(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2019) Вербицька, Вікторія Іванівна; Ковальова, Тетяна Володимирівна; Попова, Анжела Миколаївна; Хорошилова, Ірина Олександрівна; Вербицкая, Виктория Ивановна; Ковалева, Татьяна Владимировна; Попова, Анжела Николаевна; Хорошилова, Ирина Александровна; Verbitskaya, Victoria; Kovaleva, Tatiana; Popova, Anzhela; Khoroshilova, IrinaМетою дослідження є визначення основних напрямків вдосконалення контролю інноваційних витрат та розробка положень, що збільшать інформаційну ємність управлінського обліку інновацій. Методика дослідження були використані наступні загальнонаукові та спеціальні методи і прийоми дослідження: методи узагальнення та абстрагування – для уточнення сутності управлінського обліку іновацій, теоретичних засад та інструментарію управління інноваційною діяльністю; системного і комплексного підходу до визначення вибору складових прийомів та засобів, за допомогою яких всебічно відображаються об’єкти, які складають та забезпечують інноваційну діяльність. Результати дослідження. Прогнозування кінцевого результату інноваційного впровадження неможливо через його неповторність, а значить, неможливо заздалегідь розробити єдину методику калькулювання інновації та успішно використовувати її для інноваційного проекту підприємств. Сучасна практика методології бухгалтерського обліку в організації різних галузей промисловості свідчить про відсутність єдиного методологічного підходу до планування, обліку та суперечності цих витрат. У зв'язку з цим визначення основних напрямів поліпшення контролю за інноваційними витратами та розробка положень підвищує інформаційну спроможність управлінського обліку операцій. Встановлення цільових витрат у фокусі уваги стає головним у практиці використання цільової вартості. Науковою новизною є використання методики поділення іноваційного ююджету при калькулюванні витрат. Загалом, використання реалізації в практичній діяльності розробленої методології управлінського обліку інноваційної діяльності, що включає в себе склад бюджетування інноваційних процесів, дозволить суттєво підвищити інформаційну спроможність управлінського обліку інновацій та посилення її контролю, аналітичної діяльності. та функції прогнозування. Практичне значення отриманих результатів полягає у використанні методів, що дозволяє застосовувати запропонований консолідований план, що дає можливість формувати окрему частку бюджету, котрі стосуються інновацій. В результаті компанія, використовуючи систему цільової калькуляції, вже має довгостроковий інструмент управління, що забезпечує йому високий рівень конкурентоспроможності і прибутку, а в довгостроковій перспективі - привабливі іноземні інвестиції.Документ Розвиток інноваційного підприємництва в умовах кризи(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2020) Блага, Вікторія Вікторівна; Гелеверя, Євгеній Михайлович; Хорошилова, Ірина Олександрівна; Благая, Виктория Викторовна; Гелеверя, Евгений Михайлович; Хорошилова, Ирина Александровна; Blaga, Viktoriya; Geleverya, Yevgeniy; Khoroshilova, IrinaМета: дослідити та визначити наявність синергетичного ефекту спільної діяльності інвесторів і виконавців інвест-проєктів в контексті розвитку інноваційного підприємництва. Методика дослідження: метод математичної статистики – для обробки та аналізу вихідних даних, виявлення тенденцій вихідних даних, виявленні тенденцій та закономірностей в зміні показників, що аналізуються, обґрунтування отриманих результатів; аналіз та узагальнення існуючих підходів щодо оцінки ефективності спільної діяльності інвесторів і виконавців інвест-проєктів. Результати дослідження: Доведено, що в питанні оцінки інноваційного потенціалу підприємства пріоритетним є встановлення взаємозв’язку впливу інноваційного потенціалу на ключові показники діяльності підприємства, а не оцінка як така його в якісному або кількісному вигляді. Встановлення домінуючих елементів інноваційного потенціалу за силою впливу на показники чистого прибутку або ринкової капіталізації дозволяє підприємству орієнтуватися при формуванні стратегії інноваційного розвитку підприємства в цілому. Наукова новизна: удосконалені методичні підходи щодо оцінки ефективності спільної діяльності інвесторів і виконавців інвест-проєктів за рахунок доповнення їх оцінкою рівня довіри як між інвесторами та менеджментом організацій, так і між організацією і споживачами її продукції, що дає можливість більш точно визначити передбачувану прибутковість від інвестицій. Практична значущість: визначено та обґрунтовано рекомендації щодо практичного використання шкали рангової оцінки рівня довірчих відносин, що складаються між інвесторами та менеджментом організацій, а також між компаніями і споживачами. В даний час показник прибутковості від інвестицій, що спрямовуються на розвиток інновацій − ROI, враховує лише зовнішні чинники, що виникають при здійсненні ринкових відносин, і не враховує вплив внутрішніх факторів, які чинять на нього істотний вплив. Перш за все, це стосується довіри, що має місце у відносинах між усіма учасниками бізнес- процесів.Документ Створення іміджевої рекламної кампанії для будівельної фірми(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2020) Блага, Вікторія Вікторівна; Благой, Віталій Валерійович; Хорошилова, Ірина Олександрівна; Благая, Виктория Викторовна; Благой, Виталий Валерьевич; Хорошилова, Ирина Александровна; Blaga, Viktoriya; Blagoy, Vitaly; Khoroshilova, IrinaМета: дослідити та обґрунтувати можливості проведення іміджевої рекламної кампанії для будівельної фірми. Методика дослідження: метод математичної статистики – для обробки та аналізу вихідних даних, виявлення тенденцій вихідних даних, виявленні тенденцій та закономірностей в зміні показників, що аналізуються, обґрунтування отриманих результатів; аналіз та узагальнення існуючих підходів щодо оцінки ефективності рекламної кампанії. Результати дослідження: визначена концепція проведення рекламної кампанії, перелік інструментів для оцінки її ефективності. Наукова новизна: удосконалені методичні підходи щодо оцінки ефективності рекламної кампанії за рахунок доповнення їх аналітичними функціями в умовах обмеженого бюджету, що дає можливість його перерозподілу на користь найбільш прибуткових рекламних каналів. Практична значущість: визначено та обґрунтовано рекомендації по проведенню рекламної кампанії, що допоможуть залишити конкурентів будівельної фірми на кілька кроків позаду. З цією метою спочатку необхідно докладно вивчити свою цільову аудиторію. Продукція повинна бути з певною «родзинкою». Підприємство, по-перше, використовує безсвинцеву, екологічну технологію, по-друге, випускає вікна з підвищеною звукоізоляцією, тому у цільову аудиторію потрапляють люди з різними порушеннями нервової системи, мешканці великих міст, де населення піддається підвищеному стресу: і вечірній, і ранковий шум проїжджаючих автомобілів. Треба залучити клієнтів, наводячи в рекламному оголошенні плюси своїх пластикових балконних блоків: «Наші вікна збережуть Ваше здоров’я та позбавлять від стресу вулиць» і т.д. Застосування аналітичних функцій в умовах обмеженого бюджету дає можливість його перерозподілу на користь найбільш прибуткових рекламних каналів. При проведенні рекламних кампаній завжди має сенс вибирати показники, які закріплені за кінцевими цілями. В основному це грошові кошти. На результативність рекламної кампанії впливають такі фактори, як якість рекламного каналу, час проведення, утримання та повернення клієнтів за допомогою email-маркетингу, різна маржа на різні товари і послуги та інше.Документ Управління маркетингом в лісовому господарстві з метою вдосконалення конкурентоспроможності підприємства(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2018) Блага, Вікторія Вікторівна; Благой, Віталій Валерійович; Хорошилова, Ірина Олександрівна; Благая, Виктория Викторовна; Благой, Виталий Валерьевич; Хорошилова, Ирина Александровна; Blaga, Viktoriya; Blagoy, Vitaly; Khoroshilova, IrinaМета: розробити теоретико-методичні основи формування та практичного застосування механізму маркетингового управління підвищенням конкурентоспроможності підприємств лісового господарства. Об’єктом роботи є процеси формування і розробки механізму маркетингового управління підвищенням конкурентоспроможності підприємств лісового господарства. Предметом роботи є інструменти механізму маркетингового управління підвищенням конкурентоспроможності підприємств лісового господарства та складові елементи його реалізації. Методика дослідження: діалектичного пізнання та порівняльного аналізу – для вивчення основних складових управління конкурентоспроможністю підприємства лісового господарства; метод анкетного опитування – для визначення розуміння менеджментом підприємств лісового господарства рівня їх конкурентоспроможності. Результати дослідження: обґрунтовані основні складові управління конкурентоспроможністю лісогосподарських підприємств; обґрунтований ступень застосування концепції маркетингового менеджменту у підвищенні конкурентоспроможності лісогосподарських підприємств; проведені маркетингові дослідження розуміння менеджментом лісогосподарських підприємств рівня їх конкурентоспроможності; розроблений комплекс маркетингового управління підвищенням конкурентоспроможності лісогосподарських підприємства як основну складову в механізмі її підвищення. Наукова новизна: розроблений комплексний підхід у маркетинговій діяльності підприємств лісового господарства, який, на відміну від існуючих підходів, враховує аналіз основних функцій управління конкурентоспроможністю підприємства, і містить такі складові елементи як організація, дослідження та планування. Практична значущість: запропонований механізм маркетингового управління підвищенням конкурентоспроможності підприємств лісового господарства дозволив: визначити дієвість заходів із підвищення рівня конкурентоспроможності підприємств лісового господарства та напрацювати маркетингові інструменти, що сприятимуть підвищенню рівня конкурентоспроможності підприємства.