Перегляд за Автор "Khrulev, A."
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Regularities of piston-side force change in crank mechanism under excessive loads caused by breakage of operating conditions(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Khrulev, A.; Saraіev, О.Документ Технічні та економічні аспекти зношування деталей клапанного механізму в процесі переобладнання бензинового двигуна внутрішнього згоряння на газомоторне паливо(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2020) Хрулєв, О. Е.; Сараєв, О. В.; Сараєва, І. Ю.; Khrulev, A.; Saraiev, O.; Saraieva, I.; Хрулев, А. Э.; Сараев, А. В.; Сараєва, И. Ю.Розглянуті основні тенденції газифікації легкового автотранспорту. Відзначено, що помітне зниження ресурсу клапанного механізму двигуна під час роботи на газі пов’язане із просіданням клапанів. На підставі отриманих результатів установлено, що переведення серійного бензинового двигуна на газ без внесення змін у конструкцію клапанного механізму означає зовсім неминуче зменшення ресурсу сполучення клапана із сідлом. Складена методика розрахунків економічної ефективності й визначені характерні границі та область ефективного застосування газобалонного устаткування на легковому транспорті. Показано, що, незважаючи на більшу різницю в ціні між газом і бензином, сумарний економічний ефект від переведення бензинового двигуна на позаштатне газове паливо за весь час експлуатації автомобіля не перевищує 15–20 % і в загальному випадку має цілу низку серйозних обмежень не тільки економічного, але й технічного характеру.