Перегляд за Автор "Kononov, A."
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ ОБОСНОВАНИЕ ОБЪЕКТА ПРИ УПРАВЛЕНИИ СТОИМОСТЬЮ ПРЕДПРИЯТИЯ(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2013) Шинкаренко, В. Г.; Конанов, А. И.; Шинкаренко, В. Г.; Конанов, О. І.; Shynkarenko, V.; Kononov, A.Обоснованы состав и структура объекта при управлении стоимостью предприятия на основе стратифицированного подхода; установлена взаимосвязь его отдельных составляющих, определены их основные характеристики.Документ СИСТЕМА УПРАВЛЕНИЯ СТОИМОСТЬЮ ПРЕДПРИЯТИЯ(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2012) Кононов, А. И.; Kononov, A.На основе системно-кибернетического подхода сформирована система управления стоимостью предприятия в виде контура, ориентированного на управление стоимостью предприятия,определен состав и содержание функций управления. Для установления взаимосвязи и последовательности реализации управленческих функций в каждом цикле управления стоимостью предприятия объединены в три блока: решаю-щий, преобразующий и информационно-контрольный.Документ Складові інтелектуального маркетингового капіталу(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2019) Кононов, О. І.; Кононов, А. И.; Kononov, A.У сучасних умовах ведення бізнесу підвищується роль інтелектуального маркетингового капіталу в зростанні вартості підприємства. Однак у невеликій кількості наявних науко-вих праць, присвячених цьому питанню, відсутня єдина думка щодо складників інтелекту-ального маркетингового капіталу, не визначені показники чутливості вартості підприєм-ства до факторів, що належать до маркетингового інтелектуального капіталу. Метою статті є аналіз сучасних наукових підходів щодо формування маркетинго-вих активів підприємства, а також визначення факторів, з яких формується маркетин-гове джерело вартості підприємства, та показників їх оцінювання. Базуючись на аналізі наукових досліджень щодо питань інтелектуального капіталу та його складової частини – інтелектуального маркетингового капіталу, у статі надано власне визначення поняття інтелектуального капіталу та його складової частини – інтелектуального маркетингового капіталу. Обґрунтовано склад інтелектуального маркети-нгового капіталу підприємства, до якого належать такі фактори, як лояльність клієнтів, маркетингова стратегія, репутація, маркетингова інформаційна система, бренд. Запро-поновано структуру вказаних факторів, яка містить два рівні. На основі аналізу факто-рів інтелектуального маркетингового капіталу запропоновані показники, які вимірюють чутливість вартості підприємства до кожного з визначених факторів. Отримані в статті результати мають як теоретичне, так і практичне значення. Теоретичне значення полягає в подальшому розвитку положень, пов’язаних з визначенням факторів впливу на рівень капіталізації підприємства. Практичне застосування наведених у статті положень щодо визначення інтелектуального маркетингового капіталу та показників його оцінки дасть можливість керівникам приймати управлінські рішення щодо підвищення капіталізації підприємств.