Перегляд за Автор "Lysiak, Bohdan"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Вплив тертя на силову взаємодію кулькових обгінних муфт(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2022) Малащенко, Володимир Олександрович; Кириченко, Ігор Георгійович; Лисяк, Богдан Ярославович; Malashchenko, Volodymyr; Kyrychenko, Igor; Lysiak, BohdanУ статті запропоновано основні результати досліджень впливу проковзування кульок нових обгінних муфт на початку та в кінці їхнього контактування з робочими поверхнями пазів півмуфт. Необхідно наголосити, що на сьогодні в стартерах автомобілів та інших автомобільно-дорожніх технічних засобах застосовуються роликові муфти вільного ходу, що передають потужність за рахунок сил тертя, які виникають між заклиненими роликами й робочими поверхнями півмуфт. Однак вони схильні до проковзування, особливо взимку, коли часто має місце її буксування. Для покращення процесу запуску двигунів внутрішнього згорання автомобільно-дорожніх технічних засобів розроблено та запатентовано декілька кулькових обгінних муфт, які передають обертальний момент за принципом зачеплення кульок, що розташовані в пазах ведучої та веденої півмуфт. Проведені дослідження підтвердили те, що розроблені кулькові запобіжні муфти можна також застосовувати як пристрої для обмежування величини обертального моменту в гайковертах та стартерах різноманітних транспортних засобів замість традиційних роликових обгінних муфт. Таке різноманіття можливостей застосування цих пристроїв ставить нові завдання щодо більш ґрунтовного дослідження процесів з’єднання та роз’єднання силових кінематичних ланцюгів транспортних засобів.Документ Динаміка механічних приводів з кульковими обгінними муфтами(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Малащенко, Володимир Олександрович; Кириченко, Ігор Георгійович; Проценко, Владислав Олександрович; Лисяк, Богдан Ярославович; Malashchenko, Volodymyr; Kyrychenko, Ihor; Protsenko, Vladyslav; Lysiak, BohdanЗапропоновано конструкцію кулькової обгінної муфти для стартера автомобілів та інших транспортних засобів. Розглянуто можливості коливних явищ. Установлено, що більша ймовірність виникнення динамічних явищ у таких системах має місце під час вкочування кульок у робочі пази веденої півмуфти. Запропоновано аналітичні залежності для визначення мінімального та максимального часу вмикання запатентованої кулькової обгінної муфти. Отримано моделі та основні параметри для подальших досліджень механічних приводів з кульковими обгінними муфтами, що працюють за принципом зачеплення.