Перегляд за Автор "Makarichev, A."
Зараз показуємо 1 - 5 з 5
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ АНАЛІЗ СУЧАСНИХ МОДЕЛЕЙ ДИСКРЕТНОГО ВИБОРУ ПАСАЖИРАМИ ШЛЯХУ ПЕРЕСУВАННЯ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2011) Горбачов, Петро Федорович; Макарічев, О. В.; Свічинська, О. В.; Свічинський, С. В.; Горбачёв, Пётр Фёдорович; Макаричев, О. В.; Свичинская, О. В.; Свичинский, С. В.; Gorbachiov, P.; Makarichev, A.; Svichinskaya, O.; Svichinskiy, S.Розглянуто принципи побудови та математичний апарат основних видів моделей дискретного вибору пасажирами шляху пересування громадським транспортом у містах. Наведено приклад розрахунку імовірності вибору шляху за стандартною логіт-моделлю. Виділено основні особливості розглянутих моделей та визначено напрями подальших досліджень.Документ Дослідження затримок учасників руху під час перетинання пішоходами вулиць і доріг через регульовані пішохідні переходи(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2019) Горбачов, П. Ф.; Макарічев, О. В.; Атаманюк, Г. В.; Горбачов, П. Ф.; Макарічев, О. В.; Атаманюк, Г. В.; Horbachov, P.; Makarichev, A.; Atamanyuk, A.Отримано аналітичні моделі витрат часу пішоходів і ТЗ на регульованих пішохідних переходах із викличними пристроями, які створюють основу для визначення оптимального варіанта організації дорожнього руху в місцях перетинання пішохідних та транспортних потоків на ділянках міських вулиць і автомобільних доріг залежно від інтенсивності руху його учасників обох видів.Документ МОДЕЛЬ ВИЗНАЧЕННЯ ЗАТРИМКИ ПІШОХОДІВ ПРИ ПЕРЕХОДІ ВУЛИЦЬ І ДОРІГ ПОЗА ПІШОХІДНИМ ПЕРЕХОДОМ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2017) Горбачов, П. Ф.; Макарічев, О. В.; Атаманюк, Г. В.; Горбачёв, П. Ф.; Макаричев, А. В.; Атаманюк, А. В.; Horbachov, P.; Makarichev, A.; Atamanyuk, A.Обґрунтовується доцільність організації дорожнього руху в місцях пересічення транспортних і пішохідних потоків з точки зору витрат часу учасників руху на подолання конфліктної ділянки. Описується аналітична модель часу затримки пішоходів для найпростішого випадку – при переході вулиці без позначеного пішохідного переходу.Документ ОЦІНКА ЕФЕКТИВНОСТІ СТРАТЕГІЙ ПЕРЕВІЗНИКІВ З ОБСЛУГОВУВАННЯ РАЗОВИХ ЗАМОВЛЕНЬ НА МІЖМІСЬКІ ВАНТАЖОПЕРЕВЕЗЕННЯ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2015) Горбачов, П. Ф.; Наглюк, І. С.; Макарічев, О. В.; Мосьпан, Н. В.; Горбачев, П. Ф.; Наглюк, И. С.; Макаричев, А. В.; Gorbachov, P.; Nahlyuk, I.; Makarichev, A.; Mospan, N.Розглядаються стратегії поведінки перевізника у процесі обслуговування разових замовлень на перевезення вантажів у міжміському сполученні. Запропоновано підхід до визначення прибутку перевізника за оборотний рейс маятникового міжміського маршруту залежно від наявності або відсутності замовлення в пункті зворотного завантаження та потреби на його очікування.Документ Оцінка затримок руху на регульованих перехрестях міських вулиць із трифазним циклом регулювання(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2019) Горбачов, П. Ф.; Макарічев, О. В.; Шевченко, В. В.; Горбачёв, П. Ф.; Макаричев, А. В.; Шевченко, В. В.; Horbachov, P.; Makarichev, A.; Shevchenko, V.Проведено аналітичну та експериментальну оцінку часу затримки руху у процесі внесення локальних змін в організацію дорожнього руху на регульованому перехресті шляхом розвантаження фази лівоповоротних потоків основної магістралі у трифазному циклі світлофорного регулювання на міській магістралі з центральною роздільною смугою. Використано аналітичний підхід до побудови моделі затримки транспортних засобів на регульованому перехресті, адекватність якої оцінено за допомогою імітаційного експерименту, проведеного у програмному продукті Vissim.