Перегляд за Автор "Osmirko, Inna"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Актуальні аспекти підвищення ефективності маркетингової діяльності підприємства(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Деділова, Тетяна Вікторівна; Осьмірко, Інна Володимирівна; Dedilova, Tetiana; Osmirko, InnaМета. Визначення факторів, що визначають ефективність маркетингової діяльності підприємства в умовах висококонкурентного ринкового середовища, та обґрунтування заходів, що сприяють підвищенню цього рівня для підприємств матеріальної сфери виробництва. Методика дослідження. В ході дослідження використовувалися методи аналізу і синтезу, метод логічного аналізу. Інформаційними ресурсами дослідження є спеціалізовані наукові видання і матеріали періодичних видань. Результати. Сучасна маркетингова діяльність підприємства є багатоаспектним та комплексним явищем, на ефективність якого впливає низка факторів: визначення цільової аудиторії, якість продукту або послуги, використання правильних маркетингових каналів, об’єктивне вимірювання та аналіз результатів, конкурентне ринкове середовище. Говорячи, про ефективність маркетингової діяльності підприємства слід також розуміти певні особливості, які визначаються його галузевою приналежністю. Отже, для підвищення ефективності маркетингової діяльності підприємства промисловості слід звернути увагу на такі актуальні аспекти цього процесу: перманентне проведення дослідження ринку, визначення конкурентних переваг в розрізі конкретного продукту, використання цільових маркетингових каналів, формування і просування бренду, оптимізація виробничих процесів. Таким чином, маркетингова діяльність сучасного підприємства перебуває під впливом низки факторів, які значним чином визначають її ефективність, а отже, мають бути враховані під час її побудови і оцінювання її результативності. Особливо це стає важливим в умовах висококонкурентного ринкового середовища, коли на перший план виходить чітке бачення цільової аудиторії та розуміння вподобань ті критеріїв вибору товару конкретним клієнтом. Наукова новизна. Уточнено фактори, які здійснюють визначний вплив на ефективність маркетингової політики підприємства та сформовано перелік напрямків підвищення ефективності маркетингової діяльності підприємства матеріальної сфери виробництва. Практична значущість. Результати дослідження можуть бути використані науковцями, керівниками та власниками підприємств при обґрунтуванні ефективних напрямків маркетингової діяльності підприємства.Документ Бюджетування як ефективний інструмент поточного планування на підприємстві(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2020) Онісіфорова, Валентина Юріївна; Осьмірко, Інна Володимирівна; Онисифорова, Валентина Юрьевна; Осьмирко, Инна Владимировна; Onisiforova, Valentyna; Osmirko, InnaМета. Комплексне дослідження основних теоретичних та практичних аспектів впровадження системи бюджетування на підприємстві. Методика дослідження. В ході дослідження використовувалися методи аналізу і синтезу, метод логічного аналізу. Інформаційними ресурсами дослідження є електронні інформаційні ресурси і матеріали періодичних видань. Результати. Бюджетування − це інструмент поточного планування господарських операцій підприємства та показників його фінансової діяльності. Переваги бюджетування як системи оперативного планування наступні: значно підвищує рівень мотивації керівників структурних підрозділів та центрів відповідальності, а також виконавців на місцях; дозволяє підвищити рівень координації дій окремих структурних підрозділів підприємства в процесі досягнення встановлених загальних цілей підприємства; дозволяє своєчасно реагувати на відхилення та вносити поточні корективи в ході реалізації планів підприємства, підвищує рівень реальності складених планів; є дієвим інструментом порівняння бажаних та досягнутих результатів, дозволяє своєчасно виявляти «вузькі місця»; сприяє удосконаленню розподілу ресурсів та раціональному їх використанню; підвищує загальний рівень керованості підприємства за рахунок посилення комунікацій; підвищує рівень самостійності підрозділів у витрачанні коштів в межах їх затверджених бюджетів; значно спрощує систему контролю на підприємстві; дозволяє оптимізувати документообіг, зменшити витрати робочого часу фахівців за рахунок мінімізації кількості показників. днак впровадження системи бюджетування на підприємстві має і свої недоліки, серед яких слід відзначити наступні найбільш принципові: бюджет вимагає високого рівня продуктивності праці під час його виконання, це може викликати протидію на місцях та супроводжуватися конфліктами та зловживаннями в процесі складання бюджетів з метою полегшення подальшого виконання; впровадження системи бюджетування потребує додаткових витрат та кваліфікованих фахівців; в процесі бюджетування постійно присутнє протиріччя між рівнем досягнення цілей та стимулюючим ефектом. Додатково суттєво впливають на ефективність бюджетування на вітчизняних підприємствах і такі фактори, як нестабільність та складність податкової системи, інфляційні процеси та нестабільність курсу національної валюти, складна організація закупівель сировини та реалізації продукції. Наукова новизна. Уточнено сутність поняття «бюджетування». Уточнено перелік переваг та недоліків впровадження системи бюджетування як інструмента поточного планування на підприємстві. Практична значущість. Запропоновані висновки можуть бути використані дослідниками, власниками та керівниками підприємств при впровадженні системи бюджетування на підприємстві.Документ Особливості фінансового оздоровлення підприємства в кризових умовах розвитку національної економіки(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2022) Нестеренко, Валентина Юріївна; Шевченко, Владислав Олександрович; Осьмірко, Інна Володимирівна; Nesterenko, Valentyna; Shevchenko, Vladuslav Oleksandrovych; Osmirko, InnaМета. Формування переліку ефективних заходів фінансового оздоровлення підприємства з метою зниження ймовірності банкрутства. Методика дослідження. В ході дослідження використовувалися методи аналізу і синтезу, метод логічного аналізу. Інформаційними ресурсами дослідження є електронні інформаційні ресурси і матеріали періодичних видань. Результати. На сучасному етапі економіка України терпить потужні негативні зміни майже у всіх сферах господарювання, насамперед у фінансовоекономічній: неефективність управління, криза платоспроможності й кредитоспроможності підприємств, високі показники заборгованості перед державою та банківськими установами. Управління підприємством в умовах фінансової кризи - це сукупність методів, направлених з одного боку, на скорочення всіх видів витрат, збільшення надходження грошових коштів в організацію, необхідних для покриття боргових зобов’язань, а з іншого боку - на зростання обсягів реалізації і отримання запланованого розміру прибутку. До основних методів подолання фінансової кризи і зниження імовірності банкрутства підприємства відносяться наступні: скорочення витрат; збільшення надходження грошових коштів на підприємство; забезпечення реструктуризації дебіторської та кредиторської заборгованостей; визначення стратегії напрямків розвитку підприємства; санація, реструктуризація та реорганізація підприємства. Методи скорочення витрат включають: контроль витрат, аналіз джерел виникнення витрат, класифікацію витрат за мірою залежності від обсягів виробництва, проведення заходів по зниженню витрат, оцінювання отриманого ефекту. В межах реалізації методу скорочення витрат в умовах промислового підприємства необхідно: проаналізувати за рахунок яких статей можна їх знизити; розподілити ці витрати по мірі важливості для виробництва; обрати найбільш оптимальні методи по їх скороченню. Забезпечення надходження грошових коштів на підприємство в умовах кризи реалізується за наступними напрямками: реалізація або здача в оренду надмірних активів підприємства, що не використовуються у виробничому процесі; оптимізація структури реалізації; зміна політики управління коштами в напрямку підвищення рівня їх оборотності. З метою зниження ризику несплати дебіторської заборгованості підприємство має відстежувати кредитну історію клієнтів. Для зменшення розмірів дебіторській заборгованості ефективним є використання факторингу. В рамках заходів з подолання фінансової кризи на підприємстві дуже важливим є проведення реструктуризації боргових зобов’язань. Але не зважаючи на оздоровлюючий ефект, такі заходи не впливають на поточну діяльність підприємства та не створюють умов для підвищення прибутковості. Тому в межах антикризового управління на підприємстві має розроблятися стратегія подальшого розвитку і, за необхідності, має проводитися реорганізація або реструктуризація. Наукова новизна. Уточнено перелік сучасних заходів фінансового оздоровлення підприємства та конкретні механізми їх реалізації в умовах промислових підприємств. Практична значущість. Запропоновані висновки можуть бути використані дослідниками, власниками та керівниками підприємств при формуванні системи антикризового управління.