Перегляд за Автор "Panchenko, Anna"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Oсобливості реалізації операцій злиття і поглинання підприємств в Україні(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2016) Панченко, А. В.; Герега, Я. Т.; Тимчишин, І. Є.; Panchenko, Anna; Hereha, Yaryna; Tymchyshyn, IrynaУ сучасних умовах ринку підприємці прагнуть зберігати і посилювати власні конкуренті позиції. У статті доведено, що успішні підприємства часто використовують процеси злиття та поглинання, внаслідок чого на ринку утворюються великі конгломерати, які утримують лідерські позиції на ринку. Такі операції проводяться з метою завоювання частку на ринку, виходу на нові ринки, зменшення витрат, отримання нових потоків інвестицій. Проте такі операції несуть за собою певні загрози, які необхідно прораховувати та запобігати їм. Предметом дослідження статті є операції, які були здійснені на ринку злиттів та поглинань, динаміка та обсяг в Україні протягом 2013-2015 років. В процесі дослідження виявлено, що ринок злиттів та поглинань України є дуже динамічним та прямо залежить від економічної та політичної ситуації в країні та в світі. Для проведення дослідження використовувались методи спостереження – аналіз сучасних тенденцій ринку, опрацювання наукових публікацій для визначення поняття злиття та поглинання підприємств, нормативно правової бази, що їх регулює, вимірювання - аналіз динаміки, обсягу та вартості операцій, що проводились на ринку злиттів та поглинань України, систематизація та узагальнення – упорядкування даних та формування висновків. Комплексна оцінка ринку дає змогу іноземним та вітчизняним інвесторам зробити висновки про доцільність вкладення коштів в підприємства України та перспективність таких підприємств для подальших операцій.Документ Характерні особливості інклюзивної освіти у вітчизняних університетах(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2017) Панченко, А. В.; Герега, Я. Т.; Panchenko, Anna; Hereha, YanaМолодь з інвалідністю потребують соціального захисту і створення таких умов життя, щоб успішно інтегруватися у суспільстві. Навчання та подальше їх працевлаштування є ключовою можливістю їх адаптації та самореалізації. Предметом дослідження є існуюча модель навчання молоді з інвалідністю у вищих навчальних закладах України. В результаті досліджень виявлено, що в Україні є ґрунтовна законодавча база, яка забезпечує молодь з інвалідністю можливістю навчатися та працювати на рівних умовах у суспільстві, проте ці гарантії не виконуються, через низку економічних та соціальних причин. В нашій державі нині активно розвивається інклюзія у дошкільних та шкільних закладах. Проте на початковому етапі становлення інклюзивна освіта у вищій школі, що спричинено складністю адаптації різнопланових спеціальностей до індивідуальних потреб молоді з інвалідністю. Метою роботи є визначення перших етапів, які повинні здійснити вищі навчальні заклади України для забезпечення реалізації права на навчання молоді з інвалідністю. Для проведення дослідження використовувались методи спостереження–аналіз та вивчення наукових публікацій та чинного законодавства України, для визначення поняття інклюзії, вимірювання-аналіз чисельності дітей-інвалідів, що навчаються у закладах освіти різних рівнів, систематизація та узагальнення–розроблення узагальненої класифікації, яка допоможе конкретніше розуміти проблему певної категорії інвалідності та визначити напрями вирішення цієї проблеми. Наведені пропозиції сприятимуть становленню інклюзивної освіти в університетах.