Перегляд за Автор "Pidlubnyi, Serhii"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Assessment of impact of priority movement for urban public passenger transport on the quality of passenger service(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Vdovychenko, Volodymyr; Ivanov, Igor; Pidlubnyi, Serhii; Vasyliev, Mykyta; Вдовиченко, Володимир Олексійович; Іванов, Ігор Євгенович; Підлубний, Сергій Юрійович; Васильєв, Микита КостянтиновичProblem. The article presents a view on solving the problem of the management formation measures to improve the quality of public transport services through the feasibility justification of im plementing priority movement of urban public passenger transport in relation to the assessment of pas sengers' perception of the actual travel time along the route. Goal. The purpose of the work is to estab lish a characteristic relationship between the traffic parameters of route vehicles in the conditions of the priority of urban public passenger transport and time indicators of the quality assessment of pas senger transport services. Method. The methodological basis for establishing a connection between traffic parameters in terms of the priority of urban public passenger transport and time indicators for evaluating the quality of transport service is a set of developed analytical models that describe the process of formation of passenger exchange at stopping points and time parameters of vehicle move ment. Results. On the basis of the functional connection for the selected structure of the research object, it was established that the implementation of the urban public passenger transport priority with the organization of traffic on special lanes and unhindered passage of regulated intersections plays a sig nificant role in improving the quality of passenger transport services. Originality. The assessment of the quality of transport service is based on establishing the level of compliance of each passenger's actual travel time with the previously planned. The use of travel time as a primary evaluation indicator is due to its leading role in the formation of quality criteria and the presence of influence on the param eters that determine the level of transport supply on the route. Practical meaning. The distribution of passengers at stops on route No. 24 «micro-district 602 – Akademika Pavlova subway st.» (Kharkiv, Ukraine) was obtained during modeling between the levels of perception of the quality of transport service showed that for everyday conditions, 8.9% and 27.8% of passengers (36.7% in total) receive a high-quality and suitable assessment, for traffic priority by sections – 32.3% and 64% (96.3% in total), when organizing priority passage at the intersection – 57.5% and 40.4% (97.9% in total). The obtained results indicate the expediency of implementing priority traffic from the standpoint of assessing the level of improvement in the quality of passenger service.Документ Вплив тривалості простою транспортних засобів у пересадкових вузлах міського пасажирського транспорту на умови синхронізації пересадки пасажирів(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Вдовиченко, В. О.; Підлубний, С. Ю.; Vdovychenko, Volodymyr; Pidlubnyi, SerhiiУ статті розглянуто вплив тривалості простою маршрутних транспортних засобів у транспортно-пересадковому вузлі на параметри синхронізації пересадки пасажирів та конфліктність руху в межах його зупинних пунктів. У процесі аналізу об’єкта дослідження визначено, що можна покращити умови синхронізації пересадки пасажирів за допомогою збільшення тривалості перебування маршрутних транспортних засобів у зупинних пунктах транспортно-пересадкового вузла. Визначено, що ключову роль у синхронізації пересадки пасажирів відіграє час відправлення з початкового зупинного пункту, облік розподілу технічної швид кості, тривалість технологічного простою в проміжних пунктах і тривалість перебування маршрутних транспортних засобів у зупинних пунктах транспортного вузла. За результата ми експериментальних досліджень установлено залежності зміни середнього часу пересадки пасажира та конфліктності руху маршрутних транспортних засобів для транспортно пересадкового вузла «вул. Одеська» (м. Харків).Документ Структура варіативного аналізу доцільності організації пріоритетного руху міського пасажирського транспорту(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Вдовиченко, Володимир Олексійович; Іванов, Ігор Євгенович; Підлубний, Сергій Юрійович; Іванов, Євген Ігорович; Vdovychenko, Volodymyr; Ivanov, Igor; Pidlubnyi, Serhii; Ivanov, YevhenУ статті запропоновано здійснити аналіз доцільності організації спеціальних смуг пріоритетного руху міського пасажирського транспорту на основі визначеного структурного контуру. Такий зв'язок відтворює вплив параметрів організації спеціальних смуг міського пасажирського транспорту на рівень ризику ускладнення руху транспортного потоку та експлуатаційні показники роботи рухомого складу на маршрутах мережі. Метою роботи є аналіз структури визначення раціонального варіанта організації пріоритетного руху міського пасажирського транспорту щодо можливості підвищення ефективності роботи маршруту та причин виникнення критичних ризиків функціонування елементів вулично-дорожньої мережі. Методичним джерелом оцінювання доцільності виділення спеціальних смуг міського пасажирського транспорту є запропонована нечітка продукційна модель. Вона структурно-логічно взаємодіє та демонструє вплив характеристичних умов реалізації операцій на визначення загального результату у вигляді ризиків ускладнення умов дорожнього руху та покращенням показників транспортного процесу.