Перегляд за Автор "Pitel, Nina"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Дослідження конкурентного становища на вітчизняному ринку вендорів аутсорсингу логістичних послуг, пов’язаних з документообігом(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2015) Альошкіна, Л. П.; Новак, І. М.; Пітель, Н. Я.; Aleshkina, Lyudmyla; Novak, Inna; Pitel, NinaАутсорсинг логістичних послуг пов’язаних з документообігом знаходиться на стадії зародження і основними вендорами на ньому є світові лідери. Метою статті є дослідження взаємовідносин вендорів на українському ринку аутсорсингових послуг пов’язаних з документооборотом, а також виявлення проблем та перспектив їх діяльності. Аналіз вітчизняного сегменту аутсорсингу послуг пов’язаних з документообігом вказав на відсутність жорсткої конкуренції, адже ринок знаходиться ще на стадії формування, як і сам попит. Однак основними аутсорсерами, що намагаються розвивати даний напрямок бізнесу є Коніка Мінорута (Konica Minolta Holdings, Inc.), Кенон (Canon Inc.), Ксерокс (Xerox Corporation). Окремою групою конкурентів, було визначено – компанії БМС та Инком. Їх діяльність на ринку пов’язана з тим, що вони не пропонують класичний аутсорсинг, а намагаються переконати споживачів до спрощеної системи взаємовідносин. Результати проведеного дослідження вказали, що корпорація Ксерокс займає лідируючі позиції на ринку аутсорсингових послуг у світі та в Україні. З метою визначення найсильнішого та найслабшого конкурента на вітчизняному ринку аутсорсингових послуг з документообігу нами побудована матриця конкурентного профілю. Визначено, що основними конкурентами ТОВ «Ксерокс (Україна) ЛТД» на вітчизняному ринку є компанії Коніка Мінолта та Інком, найслабшим – БМС-консалтинг. Адже вітчизняні вендори не мають достатніх технічних характеристик та фінансових можливостей для утримання та розширення сегменту даного ринку. Визначено, що основними конкурентними перевагами ТОВ «Ксерокс (Україна) ЛТД» з аутсорсингу на українському ринку є різноманітність напрямів діяльності та довіра до торгової марки.