Перегляд за Автор "Prykhodko, Daria"
Зараз показуємо 1 - 7 з 7
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Аналіз показників діяльності автомобілебудівних підприємств щодо вартісної оцінки бренда підприємства(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2015) Приходько, Д. О.; Prykhodko, DariaПредметом статті є показники діяльності автомобілебудівних підприємств. Метою статті є визначення грошового показника, який доцільно використовувати для вартісної оцінки бренда автомобілебудівного підприємства в експертно-бальних методах. З метою одержання обґрунтованих висновків у процесі роботи були використані метод аналізу та синтезу, метод наукової абстракції, системний аналіз, метод комбінаційного групування − для визначення загальних, фінансових, економічних показників, що характеризують діяльність підприємства; метод порівнянь – для виявлення грошового показника, що доцільно залучити до розрахунку вартості бренда. Для виявлення грошового показника, який доцільно використовувати щодо вартісної оцінки бренда в експертно-бальних методах запропоновано показники діяльності підприємства розділити на дві групи: загальні показники, що характеризують діяльність підприємства; фінансово-економічні показники. До загальних показників, що характеризують діяльність підприємства віднесено обсяг виробництва та середню ціну за групами товарів. До фінансово-економічних показників віднесено дохід, балансову вартість підприємства, додану вартість, що сформована за рахунок матеріальних і нематеріальних активів підприємства, а також показники прибутковості, рентабельності, ліквідності, платоспроможності. За проведеними розрахунками було визначено, що для грошового виразу вартості бренда доцільно застосовувати показник валової доданої вартості, що сформований за рахунок нематеріальних активів підприємства. При певному поєднанні бальної оцінки та цього грошового показника, можна визначити надбання підприємства за рахунок прихильності покупців до бренда.Документ Встановлення основного закону логістики(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2020) Бабайлов, Василь Кузьмич; Приходько, Дар’я Олександрівна; Бабайлов, Василий Кузьмич; Приходько, Дарья Александровна; Babailov, Vasil; Prykhodko, DariaВідсутність основного закону логістики веде до значного обмеження практики структурування та оптимізації потоків у ній. Практика дослідницької діяльності свідчить, що для встановлення кількісної форми будь-якого основного закону необхідний певний мінімум конкретних приватних законів, причому у можливому найширшому діапазоні величин причин (витрат) і наслідків (результатів). Саме узагальнення, екстраполяція вказаної залежності й дозволить встановити основний закон логістики у кількісній формі. Але існування в даний час тільки трьох приватних законів логістики (20-80; 10-70; 5-50) недостатньо для цього. Для рішення цієї проблеми автори висказали гіпотезу о можливості встановлення ще двох приватних законів логістики, причому в двох ключових місцях диапазону: у самому його початку та у самому кінці. Саме це дозволить охопити фактично увесь диапазон приватних законів логістики і встановити основний закон логістики у кількісній формі. Метою даного дослідження є встановлення кількісної форми основного закону логістики. Методики дослідження: огляд літературних джерел, 2С70, ВЕ , історично-логічний, індукція-дедукція, теорія методу Бабайлова. Результати: відкриті два нові (четвертий і п’ятий) приватні закони логістики; на основі трьох існуючих і двох нових приватних законів логістики був встановлений основний закон логістики в його кількісній формі. Наукова новизна: вперше встановлені два нових приватних закони логістики і на цій основі встановлено основний закон логістики в його кількісній формі. Практична значущість: основний закон логістики у кількісній формі є єдиною методикою у практиці логістики, яка забезпечить раціональну (логістичну) організацію потоків для будь-яких співвідношень величин витрат і результатів.Документ Клієнтоорієнтованість як стратегічний орієнтир формування моделі купівельної поведінки споживача та розвитку бізнесу(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Кирчата, Ірина Миколаївна; Приходько, Дар’я Олександрівна; Kyrchata, Іryna; Prykhodko, DariaМета. Дослідження основних засад формування моделі купівельної поведінки споживача та обґрунтування необхідності використання клієнтоорієнтованого підходу в процесі стратегічної адаптації підприємства до сучасних умов ведення бізнесу залишається надалі актуальною проблемою та визначено основною метою в даному дослідженні. Методика дослідження. Теоретичною і методологічною основою є наукові праці, в яких досліджуються питання вивчення споживчої поведінки покупців та клієнтоорієнтовані інструменти ведення бізнесу. В роботі використано методи узагальнення та абстрагування; метод аналізу і синтезу. Результати. Сучасні умови ведення бізнесу вимагають постійної перебудови внутрішніх процесів та послуг, задля набуття необхідного рівня клієнтоорієнтованості в новому економічному просторі. Успішність стратегії розвитку бізнесу значною мірою залежить від обґрунтованості заходів реагування на запити та очікування покупців, а тому організація, яка зможе першою зрозуміти потреби і почне взаємодіяти з ними, зможе стати інноваційною не тільки за рахунок своїх власних розробок, а й за рахунок того, що споживачі теж є новаторами та можуть висловлювати не тільки побажання, а й націлювати на конкретні рішення. Клієнтоорієнтованість та поведінковий підхід в торгівлі дозволяють дізнатися більше про потреби та бажання споживачів, а тому створюють міцний фундамент для підвищення рівня їх задоволеності та підвищення продажів. Наукова новизна. Дослідження основних тенденцій формування моделі купівельної поведінки споживача довело обґрунтовану необхідність використання клієнтоорієнтованого підходу як стратегічного орієнтира та адаптації підприємств до сучасних умов ведення бізнесу, а також дозволило запропонувати основні заходи, які доцільно вживати для забезпечення стратегічного розвитку бізнесу на засадах інноваційності та клієнтоорієнтованості. Практична значущість. Основні практичні результати дослідження зводяться до того, що тренди у споживчій поведінці розвиваються динамічно, а тому складно визначити і прийняти за константу єдиний критерій для моделювання споживчої моделі. В роботі визначено ключові тенденції формування моделі споживчої поведінки, надано обґрунтовані рекомендації з організації та проведення правильного впливу на психологічні процеси, оскільки саме споживач виступає модератором процесу взаємодії, критеріїв та факторів, які необхідно закладати в бізнес–модель.Документ Нова парадигма маркетингу(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2019) Приходько, Дар’я Олександрівна; Приходько, Дарья Александровна; Prykhodko, DariaУ сучасній літературі зазначається невідворотна тенденція виснаження основних природних ресурсів планети. Це призведе до необхідності вирішення виниклої нової, актуальної, глобальної за своїми масштабами проблеми – проблеми зміни справжніх парадигм, розробки, формулювання нових, майбутніх парадигм всіх областей діяльності. Метою цього дослідження явилося формулювання нової (майбутньої) парадигми маркетингу. Методики дослідження. Для досягнення поставленої мети та вирішення завдань в роботі застосовувалися методики: огляд літературних джерел, історичного-логічного, аналогії, 2С70, ВЄО, теорія методу Бабайлова В.К. Результати дослідження: проведено аналіз еволюції поглядів на поняття «парадигма»; сформульовано основний закон маркетингу; обґрунтовано вибір методики апробації основного закону маркетингу; апробовано основний закон маркетингу методикою час; сформульовані три парадигми маркетингу (минула парадигма маркетингу – це глобальна стратегія організації ринку продуктів; теперішня парадигма маркетингу – це глобальна стратегія організації ринку технік; нова (майбутня) парадигма маркетингу – це глобальна стратегія організації ринку методологій). Наукова новизна: обґрунтування характеру минулої, теперішньої та нової (майбутньої) парадигм маркетингу як глобальних стратегій в сфері організації інновацій. Практична значущість. Впровадження теперішньої і нової (майбутньої) парадигм маркетингу в стратегічне планування підприємства призведе до вдосконалення його методології, а це, в свою чергу, підвищить ефективність всього менеджменту і виробництва. Проведене дослідження сприяло подальшому поглибленню розуміння самих парадигм. Отримані результати дозволяють визначити перспективи майбутніх досліджень: розробку парадигм психології, соціології, адміністративної сфери діяльності.Документ Новая парадигма технологии(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2018) Бабайлов, Василий Кузьмич; Приходько, Дарья Александровна; Бабайлов, Василь Кузьмич; Приходько, Дар’я Олександрівна; Babailov, Vasiliy; Prykhodko, DariaВ современной литературе отмечается дальнейший прогресс в решении уже назревшей проблемы смены парадигм важнейших направлений деятельности: экономики, менеджмента, предпринимательства, высшего образования. Инженерия играет не менее важную роль среди них. Поэтому проблема разработки её новой парадигмы актуальна. Анализ последних исследований и публикаций свидетельствует о наличии особого внимания к проблеме определения связи инженерии с механикой и технологией. При этом установлено, что инженерия и механика не тождественные понятия и явления: инженерия – результат деятельности Человека, а механика – результат деятельности только Природы. Инженерия как творение человека появилась позже механики, созданной самой природой; законы инженерии организованы, созданы человеком с учётом их связи с законами механики и с самыми разными законами жизнедеятельности человека. Установлено, что организация техник – это основной закон инженерии. Основной закон механики: «Механика – это организация сил Природой, это самоорганизация любых природных сил и их источников». Отличие основных законов инженерии и механики – важнейший вывод, который приводит к не менее важному выводу – отличию парадигм инженерии и механики. Разработка парадигм инженерии и механики является одной из нерешённых составляющих проблемы предстоящей смены всех парадигм. Целью настоящего исследования явилась формулировка парадигм только инженерии: прошлой, настоящей и особенно новой (будущей). Разработка парадигм механики – проблема отдельного исследования. Для достижения цели были поставлены такие задачи: уточнить связь инженерии и технологии; обосновать применение основного закон инженерии для разработки её парадигм; выбрать методику апробации основного закона инженерии; разработать прошлую, настоящую и новую (будущую) парадигмы инженерии; исследовать связь парадигм инженерии с парадигмами других важнейших сфер деятельности; провести анализ и дать оценку полученных результатов. Методики исследования: обзор литературных источников; исторического-логического; аналогии; 2С70; ВЕО; модель BVK; теория метода Бабайлова. Результаты: разработаны прошлая, настоящая и новая (будущая) парадигмы инженерии (технологии). Научная новизна – обоснование характера прошлой, настоящей и новой (будущей) парадигм инженерии (технологии) как глобальных стратегий в сфере организации инновационных техник. Практическая значимость: внедрение настоящей и новой (будущей) парадигмы инженерии (технологии) в стратегическое планирование предприятия приведёт к совершенствованию его методологии; а это, в свою очередь, повысит эффективность менеджмента и производства.Документ Розробка навчально-методичного забезпечення за дистанційним курсом для абітурієнтів «Вступ до фаху 051 – «Економіка»»(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2020) Приходько, Дар’я Олександрівна; Приходько, Дарья Александровна; Prykhodko, DariaМета: розроблення навчально-методичного забезпечення за дистанційним курсом для абітурієнтів «Вступ до фаху 051 – «Економіка»». Методика дослідження: у роботі були використані загальнонаукові та спеціальні методи і прийоми дослідження: теоретичного узагальнення, аналізу і синтезу; системного і комплексного підходу; абстрактно-логічний метод. Результати: визначено, що дистанційний курс для абітурієнтів «Вступ до фаху 051 – «Економіка»» доцільно реалізовувати на базі віртуальної навчальної платформи Moodle, яка є найбільш досконалою та поширеною в Україні і в світі. Перевагами навчання за даним курсом в межах обраного віртуального навчального середовища Moodle є: мобільність; діяльність; наявність зворотного зв’язку; безкоштовний доступ; короткий термін навчання; усвідомлений вибір фаху. Cтруктурні елементи дистанційного курсу «Вступ до фаху 051 – «Економіка»» доцільно представляти у вигляді трьох основних блоків: анотація курсу; загальна інформація про курс; навчальна частина курсу. Зміст структурних елементів даного курсу слід наповнювати інформацією, яка привертала б увагу абітурієнтів до курсу, спонукала до запису на курс, до навчання за курсом, до вступу до ЗВО за відповідною спеціальністю. Наукова новизна: розроблено навчально-методичне забезпечення за дистанційним курсом для абітурієнтів «Вступ до фаху 051 – «Економіка»», а саме – структуру та зміст елементів курсу. Практичним застосуванням розробленого навчальнометодичного забезпечення є те, що дистанційний курс для абітурієнтів «Вступ до фаху 051 – «Економіка»» є сертифікованим та рекомендованим до навчального процесу в Харківському національному автомобільно-дорожньому університеті. Практична значущість: дистанційний курс для абітурієнтів «Вступ до фаху 051 – «Економіка»» надає можливість привернути увагу абітурієнтів до ЗВО та залучити до вступу за відповідною спеціальністю.Документ Розробка розширеного комплексу маркетингу медичної організації офтальмологічного профілю(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2018) Приходько, Дар’я Олександрівна; Приходько, Дарья Александровна; Prykhodko, DariaЦіль статті: запропонувати розширений комплекс маркетингу медичної організації офтальмологічного профілю. Об’єкт дослідження: процес управління медичним маркетингом. Предмет дослідження: комплекс маркетингу медичної організації. Методика дослідження: При написанні даної роботи використовувалися метод аналіз та синтез для визначення теоретичних аспектів комплексу маркетингу медичної організації; методи аналітичне порівняння, опис, узагальнення використовувалися для виявлення додаткових елементів комплексу маркетингу медичної організації офтальмологічного профілю. Результати дослідження: визначено базовий комплекс маркетингу (марктетинг-мікс) 4Р медичної організації; запропоновані додаткові елементи комплексу маркетингу медичної організації офтальмологічного профілю – People (люди), Physical evidence (фізичне оточення), Process (процес), Privacy (приватність), Patient-oriented (паціентооріентірованность), Points of contact (точки контакту). Наукова новизна: запропоновано розширений комплекс маркетингу медичної організації офтальмологічного профілю – 10Р, що, на відміну від існуючого 4P (Product, Price, Place, Promotion), включає елементи 4P та додаткові елементи 6P (People, Physical evidence, Process, Privacy, Patient-oriented, Points of contact), та сприяє ефективному маркетингу та прибутковості медичної організації офтальмологічного профілю. Практична значущість: отримані результати можуть використовуватися в маркетинговій діяльності медичних організацій офтальмологічного профілю, під час адаптації організації до ринкової ситуації, задля забезпечення стійких конкурентних переваг, задля поліпшення показників збуту різноманітних медичних послуг, задля максимального задоволення потреб споживачів, покращення інших економічних показників діяльності, у тому числі прибутковості організації.