Перегляд за Автор "Sarayev, A."
Зараз показуємо 1 - 7 з 7
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ АЛГОРИТМ РОЗРАХУНКУ ТА ПРОГРАМНА РЕАЛІЗАЦІЯ СКЛАДНИХ ВИДІВ НАЇЗДУ НА ПІШОХОДА(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2015) Сараєв, О. В.; Назаров, О.С.; Сараев, А. В.; Назаров, А. С.; Sarayev, A.; Nazarov, A.Проаналізовано програмні продукти, що застосовуються під час проведення авто-технічної експертизи, визначено їх можливості й недоліки. Запропоновано алгоритм, що полягає у послідовності розрахунку під час дослідження механізму наїзду на пішохода в режимі гальмування автомобіля, коли оглядовість водія обмежена рухомою перешкодою.Документ АНАЛІЗ МОЖЛИВОСТІ УНИКНУТИ НАЇЗДУ НА ПІШОХОДА ШЛЯХОМ СВОЄЧАСНОГО ГАЛЬМУВАННЯ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2013) Сараєв, О. В.; Сараев, А. В.; Sarayev, A.Розглянуто такі обставини дорожньо-транспортної пригоди, при яких водій, своєчасно застосувавши гальмування, встиг би зупинити свій транспортний засіб до лінії проходження пішохода або понизити швидкість до безпечної величини, щоб пропустити пішоходаДокумент АНАЛІЗ СУЧАСНИХ ПОКАЗНИКІВ ДОРОЖНЬО-ТРАНСПОРТНИХ ПРИГОД(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2013) Сараєв, О. В.; Сараев, А. В.; Sarayev, A.Розглянуто офіційні дані, якими можна скористатися при аналізі причин дорожньо-транспортних пригод, а саме, це дані Всесвітньої організації охорони здоров’я, дані ДАІ, дані галузевих організацій і науково-дослідних інститутів. З’ясовано основні фактори, що вплива-ють на показники зростання кількості дорожньо-транспортних пригод в Україні.Документ ДОСЛІДЖЕННЯ ВПЛИВУ АНТИБЛОКУВАЛЬНОЇ СИСТЕМИ НА ЕФЕКТИВНІСТЬ ГАЛЬМУВАННЯ ЛЕГКОВОГО АВТОМОБІЛЯ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2011) Клименко, Валерій Іванович; Сараєв, Олексій Вікторович; Давіденко, І. А.; Клименко, Валерий Иванович; Сараев, Алексей Викторович; Давиденко, И. А.; Klimenko, V.; Sarayev, A.; Davidenko, I.Експериментально доведено, що уповільнення легкових автомобілів, які обладнані антиблокувальною системою гальм, на 7,7—17% перевищує табличні статистичні дані, які рекомендовано використовувати в автотехнічній експертизі.Документ ИССЛЕДОВАНИЕ ТОРМОЗНОЙ ДИНАМИКИ АВТОМОБИЛЯ ПРИ АНАЛИЗЕ ДОРОЖНО-ТРАНСПОРТНОГО ПРОИСШЕСТВИЯ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2010) Туренко, Анатолий Николаевич; Клименко, Валерий Иванович; Сараев, Алексей Викторович; Малявин, А. О.; Туренко, Анатолій Миколайович; Клименко, Валерій Іванович; Сараєв, Олексій Вікторович; Малявін, А. О.; Turenko, A.; Klimenko, V.; Sarayev, A.; Maliavin, A.Рассмотрена проблематика исследования процесса торможения автомобилей после дорожно-транспортного происшествия. Проанализированы неточности в определении установившегося замедления современного автомобиля при использовании экспертами устаревшей статистической базы данных.Документ МОМЕНТ НЕБЕЗПЕКИ ДЛЯ РУХУ ВОДІЯ В УМОВАХ НЕДОСТАТНЬОЇ ВИДИМОСТІ З УРАХУВАННЯМ ОЦІНКИ ГАЛЬМІВНОЇ ЕФЕКТИВНОСТІ АВТОМОБІЛЯ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2014) Сараєв, О. В.; Сараев, А. В.; Sarayev, A.Розглянуто обставини дорожньо-транспортної пригоди, коли наїзд на пішохода стався в умовах недостатньої видимості, й експерт шляхом розрахунку повинен встановити момент небезпеки для руху водія. Цей процес ускладнюється, якщо автомобіль був обладнаний антиблокувальною системою гальм та не залишив слідів гальмування на дорожньому покритті. У такому випадку відсутня чітка експертна методика дослідження. Розробку такої методики покладено в основу даної наукової роботи.Документ ПРОБЛЕМНІ ПИТАННЯ ВИЗНАЧЕННЯ ПАРАМЕТРІВ РУХУ ТРАНСПОРТНИХ ЗАСОБІВ ПРИ ДОСЛІДЖЕННІ ДТП(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2013) Сараєв, О. В.; Сараев, О. В.; Sarayev, A.Розглянуто проблематику дослідження процесу руху транспортного засобу після дорожньо-транспортної пригоди. Проаналізовано недоліки у визначенні параметрів ефективності гальмування транспортного засобу розрахунковим шляхом. Запропоновано розрахунковий метод визначення швидкості руху транспортного засобу, обладнаного антиблокувальною системою гальм.