Перегляд за Автор "Skybinskyi, Oleksandr"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Чинники розвитку краудфандингової діяльності в Україні(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2017) Скибінський, О. С.; Уголькова, О. З.; Skybinskyi, Oleksandr; Ugolkova, OlenaУ сучасних умовах обмеженості фінансових ресурсів підприємства змушені шукати нові інструменти їх залучення. Особливо гостро ця проблема постає для новостворених підприємств, малих та середніх підприємств та окремих підприємців. Одним із таких інноваційних інструментів варто вважати краудфандинг. В даній статті автори розкривають зміст поняття «краудфандинг» та його елементи. Метою статті є надання соціальної та економічної характеристик краудфандингу та виокремлення чинників, що впливають на розвиток цього фінансового інструмента та аналізування світового досвіду застосування краудфандингу для розроблення рекомендацій з його використання для розвитку малого та середнього бізнесу в Україні. Проведено дослідження факторів, що впливають на розвиток краудфандингу в національній економіці. У статті автори зосереджують свою увагу на дослі- дженні загальних та соціальних факторів, що зумовлюють розвиток краудфандингу. Виокремлено ключові складові природи краудфандингу: економічну (краудфандинг–це інноваційний фінансовий інструмент акумулювання коштів для реалізації проектів) та соціальну (краудфандинг–це метод комунікації, що об’єднує значну кількість невідомих людей з різних куточків світу з метою спільної реалізації соціальних, культурних, інноваційних та інших проектів). Авторами було проведено аналіз основних соціальних та економічних характеристик краудфандингу. Зацікавлення викликає дослідження елементів та умов, необхідних для успішної реалізації краудфандингових проектів. Реалізація систематизації інформації про фактори та чинники, що впливають на розвиток краудфандингової діяльності, є важливими для забезпечення необхідної інформаційної бази для подальших деталізованих наукових досліджень.