Перегляд за Автор "Timkov, A."
Зараз показуємо 1 - 5 з 5
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Визначення необхідної кількості енергії акб гібридного автомобіля для різних їздових циклів(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2012) Тімков, О. М.; Іванов, О. С.; Тимков, А. Н.; Иванов, А. С.; Timkov, A.; Ivanov, A.Розроблено програму розрахунку, за допомогою якої можна визначити мінімально необхідну ємність акумуляторної батареї для виконання різних їздових циклів. В основу методики положено диференційне рівняння руху автомобіля на основі другого закону Ньютона.Документ МАТЕМАТИЧНЕ МОДЕЛЮВАННЯ РУХУ БАГАТОЛАНКОВИХ АВТОПОЇЗДІВ, ЩО МАЮТЬ ПЕРЕКОС МОСТІВ ТА ЕКСЦЕНТРИСИТЕТ ЦЕНТРІВ МАС ЛАНОК(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2009) Поляков, В. М.; Тімков, О. М.; Приходченко, Д. Ю.; Гаращенко, В. Г.; Тимков, А. Н.; Poljakov, V.; Timkov, A.; Prihodchenko, D.Розроблено універсальну плоску математичну модель руху багатоланкового автопоїзда, що має перекос мостів та ексцентриситет центру мас кожної ланки. Диференціальні рівняння руху складені на основі загальних теорем механіки: про зміну головного вектора і головного моменту кількості руху.Документ Математичне моделювання руху багатоланкових автопоїздів, що мають перекос мостів та ексцентриситет центрів мас ланок(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2011) Поляков, В. М.; Тімков, О. М.; Приходченко, Д. Ю.; Гаращенко, В. Г.; Тимков, А. Н.; Poljakov, V.; Timkov, A.; Prihodchenko, D.; Garashenko, V.Розроблено універсальну плоску математичну модель руху багатоланкового автопоїзда, що має перекос мостів та ексцентриситет центру мас кожної ланки. Диференціальні рівняння руху складені на основі загальних теорем механіки: про зміну головного вектора і головного моменту кількості руху.Документ РОЗПОДІЛ ТЯГОВОГО ТА ГАЛЬМІВНОГО ЗУСИЛЛЯ НА КОЛЕСАХ АВТОМОБІЛЯ В РІЗНИХ ЇЗДОВИХ ЦИКЛАХ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2011) Тімков, О. М.; Іванов, О. С.; Тимков, А. Н.; Иванов, А. С.; Timkov, A.; Ivanov, A.Розроблено методику розрахунку, за допомогою якої можна визначити розподіл тягового та гальмівного зусилля автомобіля в різних їздових циклах і використовувати цс при виборі характеристик вузлів гібридного автомобіля. В основі методики покладено диференціальне рівняння руху автомобіля на основі другого закону Ньютона.Документ СТАТИСТИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ СХОДЖЕННЯ КОЛІС ВАНТАЖНИХ АВТОМОБІЛІВ В УМОВАХ ЕКСПЛУАТАЦІЇ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2011) Тімков, О. М.; Файчук, М. І.; Тимков, А. Н.; Файчук, Н. И.; Timkov, A.; Faychuk, N.Проведено аналіз статистичних даних про технічний стан підвіски вантажних автомобілів і автопоїздів в умовах експлуатації. Розраховано характеристики розподілу випадкових величин і побудовано їх графічні характеристики.