Випуск 40
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/6199
Переглянути
Перегляд Випуск 40 за Ключові слова "331.101.3"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Підвищення рівня мотиваційного потенціалу працівників організації в контексті теорії поколінь(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2022) Величко, Я. І.; Velychko, Ya.В статті розглянуто питання формування системи мотивації праці та підвищення рівня мотиваційного потенціалу працівників організації. Досліджено основні положення теорії поколінь Нейла Хоува та Вільяма Штрауса та її взаємозв'язок із мотивацією персоналу. Здійснено структурний аналіз робочої сили України за віковими групами та розраховано орієнтовну частку поколінь у робочій силі у 2021 р. Проведено порівняльний аналіз основних поколінь, що переважають зараз на ринку праці: їх основних показників, періодів народження, типів економічних систем та суспільства на той час, коли формувалися цінності представників. Виявлено подібності та відмінності між поколіннями, їх взаємодію один на одного. На основі проведеного опитування дано оцінку значущості цінностей для представни ків різних поколінь та виявлено найбільш пріоритетні та значущі для них. Спостерігаються схожі цінності для різних поколінь, такі як гідна заробітна плата, особистісне зростання та освіта. Розглядається соціально-історичний контекст та події, які могли вплинути на формування цінностей та життєвих принципів представників різних поколінь. Проаналізовано цінність представників кожного покоління для організації з погляду роботодавця. З урахуванням особливостей поколінь, сильних та слабких сторін їхніх представників, як співробітників, визначено види та характеристики робіт, де вони зможуть максимально розкрити свої здібності та трудовий потенціал. На основі теорії поколінь вдосконалено методичний підхід щодо обґрунтування вибо ру конкретних методів та інструментів мотивації, які повинні найбільш позитивно вплину ти на мотиваційний потенціал співробітників. При роботі з персоналом важливо врахову вати їхні цінності, погляди та потреби, але для кожного працівника вони будуть індиві дуальні. При створенні системи мотивації важливо враховувати особливості кожного по коління, що працює в організації. Застосування цієї теорії у системі мотивації дає можли вість задовольняти потреби та співвідносити інтереси як працівників, так і роботодавців