Кафедра транспортних систем і логістики
Постійне посилання на фондhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/3867
Переглянути
Перегляд Кафедра транспортних систем і логістики за Ключові слова "автобус"
Зараз показуємо 1 - 6 з 6
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Обґрунтування доцільності заміни рухомого складу на маршруті №10 «с. Косівщина – вул. Героїв крут» у м. Суми(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2022) Баранова, Анастасія ОлексіївнаВ дипломній роботі було розглянуто задачі поліпшення якості обслуговування населення з одночасною оптимізацією роботи рухомого складу. Це стало можливим за рахунок обґрунтування пропозиції із заміни рухомого складу на маршруті з використанням лізингу. Можливість реалізації інвестиційного проекту підтверджено відповідними показниками ефективності.Документ Підвищення ефективності процесу перевезення пасажирів на міському маршруті №6а в місті Львів(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024-06) Чуб, Руслан ОлексійовичВпровадження нового розкладу призвело до зменшення очікування автобусів пасажирами на 9 хвилин, що сприяє більшій задоволеності пасажирів. На основі зробленої роботи можна зробити висновок, що скорочення часу між автобусами на маршруті 6А виявилося ефективним. Після розробки нового розкладу роботи автобусів інтервал між автобусами зменшиться до 6 хвилин і сумарно люди будуть економити приблизно 120519 хвилин кожного дня.Документ Підвищення ефективності системи перевезення пасажирів на маршруті №277е(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Шевченко, Анна ОлександрівнаВ дипломній роботі досліджено міський маршрут, проведено аналіз підвищення системи перевезень на ньому, розраховано фінансові показники для різних типів рухомого складу, проаналізовано пасажиропотік на маршруті за умови карантинних обмежень та за умови їх відсутності, оцінено доцільність введення на маршрут альтернативних типів транспортних засобів та оновлення вже існуючих.Документ Підвищення показників якості обслуговування пасажирів на міському маршруті №1 в м. Кам’янець-Подільський(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024-06) Журавель, Вікторія СергіївнаВ роботі було встановлено, що оптимальна кількість резервних автобусів становить 3 одиниці. Це призведе до найменших загальних зважених витрат в розмірі 407 грн. на день. Слід відзначити, що відсутність резервування автобусів наразі призводить до втрат у розмірі 1008 грн. на добу. Проте, залучення 3 резервних автобусів дозволить значно знизити ці витрати до 407 грн. на добу. В результаті, економічний ефект від використання оптимальної кількості резервних автобусів допоможе підприємству зменшити втрати на суму 219 000 грн. на рік.Документ Удосконалення організації перевезень пасажирів на маршруті №6 в м. Камянець-Подільський(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024-06) Дружинін, Вячеслав ВолодимировичДля визначення раціональної марки автобуса було проведено розрахунки експлуатаційних показників роботи запропонованих марок ISUZU MYY6S та ETALON ETALON. Після розрахунку поточних витрат виявилося, що автобус ISUZU MYY6S має найменші витрати які склали 698940 на рік. Також було проведено побудову графіків роботи автобусів та водіїв на маршрутах. При впровадження запропонованих проектних рішень ТОВ «ТРАНС-ПОДІЛЛЯ» може отримати зниження витрат на 99680 грн/рік для одного автобуса.Документ Удосконалення транспортного обслуговування пасажирів у напрямку Куп'янськ-Ізюм(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Колкунов, Дмитро ОлександровичВ дипломній роботі було розглянуто сучасні тенденції та підходи до організації міжміських пасажирських перевезень. Проаналізовані характеристики району перевезень та маршрутної мережі на маршруті Куп'янськ-Ізюм. Наведені методика проведення аналізу пасажиропотоків на міжміському маршруті Куп'янськ-Ізюм та визначено техніко-експлуатаційні показники роботи автобусів на маршруті, що розглядався. Запропоновано заходи щодо удосконалення транспортного обслуговування пасажирів.