Випуск 32
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/2486
Переглянути
Перегляд Випуск 32 за Ключові слова "658.8"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Ідентифікація логістичних бізнес-процесів підприємства(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2018) Овчаренко, А. Г.; Оvcharenko, А. G.За сучасних умов найбільш ефективним є застосування процесного підходу до різних сфер діяльності підприємства. Результатом його впровадження в діяльність підприємств стає логістичне управління, предметом якого є логістичні бізнес-процеси. Вони є неперервною серією задач, вирішення яких здійснюється з метою досягнення певного результату, орієнтуючись на потреби споживача, пов’язані зі зміною параметрів розміщення, часу, форми матеріальних, інформаційних і фінансових потоків на підприємствах ланцюга логістики. У статті розглянуто існуючі логістичні бізнес-процеси, підходи до їх кла-сифікації та поставлено за мету ідентифікувати логістичні бізнес-процеси автотранс-портного підприємства АТП. Проаналізовано методи ідентифікації логістичних бізнес-процесів (моделі ІСО 9000, «Retail-H», Y-CIM, SCOR, Value Reference Model (VRM)). Враховуючи особливості використання розглянутих моделей, специфіку АТП, його місце в логістичному ланцюгу, розроблено гібридний варіант моделі ідентифікації логістичних бізнес-процесів. За основу гібридної моделі ідентифікації ЛБП взято SCOR-модель за її ос-новною ідеологією узгодження принципу нерозривності матеріального та інформаційного потоків одночасно з функціональною інтеграцією. Доповнення вказаної моделі здійснено шляхом застосування класифікації логістичних бізнес-процесів по відношенню до створен-ня цінності (для АТП – процеси постачання, виробництва, збуту) та подальшого опису процесів за системою характеристик. Модель логістичних бізнес-процесів АТП включає процеси планування (Planning), які розподіляють наявні ресурси для задоволення очікуваного попиту, виконання (Execution), які ініціюються попитом (запланованим або поточним) і змінюють стан фізичних продуктів; забезпечення (Enable), тобто процес, який готує, підтримує або управляє інформацією або відносинами, на яких основані процеси плануван-ня і виконання. Також SCOR-модель доповнено процесами управління.