2021
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/4798
Переглянути
Перегляд 2021 за Ключові слова "електричні системи"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Методичнi вказiвки до контрольної роботи з дисциплiни "Дiагностика електрообладнання АТЗ" : для студентiв заочної форми навчання за спецiальнiстю 141(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Бороденко, Ю. М.Навчальна дисципліна «Діагностика електрообладнання АТЗ» відноситься до групи професійно - орієнтованих дисциплін. Галузь знань 14 «Електрична інженерія». Спеціальність 141 «Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка» за освітньо-кваліфікаційним рівнем «бакалавр», спеціалізація «Електричні системи і комплекси ТЗ». Предметом навчальної дисципліни є педагогічно адаптована система понять про засоби і методи аналізу стану технічних систем взагалі та зокрема діагностування електрообладнання АТЗ до складу якого входять електромеханічні прилади та пристрої. Основним завданням навчальної дисципліни є формування у студентів сукупності знань, вмінь та уявлень про методи та засоби діагностування електричних систем АТЗ.Документ Методичнi вказiвки до контрольної роботи з дисциплiни "Електричнi системи та комплекси транспортних засобiв" : для студентiв заочної форми навчання за спецiальнiстю 141(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Бороденко, Ю. М.Методичні вказівки та контрольні завдання складено для студентів спеціальностей «Автомобілі та автомобільне господарство», «Електричні системи та комплекси транспортних засобів» заочної форми навчання. Мета контрольної роботи – набуття студентами практичних навичок у вирішенні задач пов’язаних з розрахунками електрообладнання автомобілів та перевірки засвоєння студентами матеріалів з дисципліни «Електричне та електронне обладнання автомобілів» і «Електричні системи АТЗ» в обсязі робочих програм. Контрольна робота полягає в розв’язанні трьох задач та письмових відповідей за трьома питаннями самостійного засвоєння теоретичного матеріалу відповідно до варіанту завдання.