Выпуск 42
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/2420
Переглянути
Перегляд Выпуск 42 за Ключові слова "656.051"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ ДОСЛІДЖЕННЯ ЗАТРИМОК УЧАСНИКІВ РУХУ ПРИ ПЕРЕСІЧЕННІ ПІШОХОДАМИ ВУЛИЦЬ І ДОРІГ ЧЕРЕЗ НЕРЕГУЛЬОВАНІ ПІШОХІДНІ ПЕРЕХОДИ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2018) Горбачов, П. Ф.; Макарічев, О. В.; Атаманюк, Г. В.; Horbachov, P.; Makarychev, А.; Atamaniuk, A.; Горбачёв, П. Ф.; Макаричев, А. В.; Атаманюк, А. В.Розроблено аналітичні моделі витрат часу пішоходів і транспортних засобів на нерегульованих пішохідних переходах, які створюють основу для визначення оптимального варіанта організації дорожнього руху в місцях пересічення пішохідних та транспортних потоків на ділянках міських вулиць та автомобільних доріг залежно від інтенсивності руху його учасників обох видів.Документ ОПРЕДЕЛЕНИЕ ПРОПУСКНОЙ СПОСОБНОСТИ ПОЛОСЫ ДВИЖЕНИЯ НА АВТОМОБИЛЬНЫХ ДОРОГАХ И ГОРОДСКИХ УЛИЦАХ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2018) Наглюк, И. С.; Макаричев, А. В.; Горбачёв, П. Ф.; Горбачёва, Е. А.; Nahlyuk, I.; Makarychev, А.; Horbachov, P.; Gorbachova, O.; Наглюк, І. С.; Макарічев, О. В.; Горбачов, П. Ф.; Горбачова, О. О.Приведен новый подход к определению пропускной способности полосы движения на автомобильных дорогах и городских улицах, основанный на вероятностной оценке минимальной дистанции между автомобилями, выбираемой водителями в плотном транспортном потоке.