Кафедра автомобілів
Постійне посилання на фондhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/3830
Переглянути
Перегляд Кафедра автомобілів за Ключові слова "ABS"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Дослідження конструкції робочої гальмівної системи з АВS транспортного засобу категорії М1(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Ліпаткін, Артем ІгоровичОб'єкт дослідження - робочий процес робочої гальмівної системи з ABS транспортного засобу категорії М1. Мета роботи - вдослідження робочої гальмівної системи з ABS транспортного засобу категорії М1 за рахунок вибору раціональної частоти спрацьовування анти блокувальної системи . Предмет дослідження - робоча гальмівна система з ABS транспортного засобу категорії М1. Методи дослідження: аналіз робочої гальмівної системи та динаміки гальмування транспортного засобу категорії М1; дослідження автоматизованої системи регулювання гальмівного зусилля та її елементної бази, дискових гальмівних механізмів із гідравлічним приводом гальм; математичне та імітаційне моделювання процесу гальмування автомобіля. У роботі проведено комплексний аналіз робочої гальмівної системи, систем регулювання гальмівного зусилля з детальним розглядом їхньої елементної бази, зокрема розглянуто датчики та схеми робочих гальмівних систем транспортних засобів категорії М1. Виконано аналіз динаміки гальмування колеса з дисковими гальмівними механізмами. Змодельовано процес гальмування автомобіля у додатку Simylink програми MatLAB, створено математичну модель гальмування автомобіля.Документ Транспортний засіб категорії М1. Розробка зчеплення та обгрунтування схеми системи курсової стійкості(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Гефтер, Олег СергійовичОб’єкт дослідження – система курсової стійкості автомобіля класу М1. Мета проекту – розробка зчеплення транспортного засобу категорії М1, обґрунтування схеми системи курсової стійкості. У процесі виконання кваліфікаційної роботи розроблено однодискове зчеплення транспортного засобу категорії М1 з механічним приводом, обгрунтовано в цілому та окремо системи ABS , ESP , Break assist , Hill assist, що подальшому на стадії проектування дозволить зробити такі системи більш надійними та стійкими до пошкоджень у процесі експлуатації.