2020
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/4570
Переглянути
Перегляд 2020 за Ключові слова "автомобіль"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Iнерцiйний стенд для випробувань трансмiсiї автомобiлiв(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2020) Байцур, Максим В'ячеславович; Коробко, Андрiй Iванович; Коряк, Олександр Олексiйович; Подригало, Михайло Абович; Подригало, Надiя Михайлiвна; Тарасов, Юрiй ВiкторовичДокумент Багатоступiнчаста автомобiльна трансмiсiя з трьома промiжними валами(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2020) Подригало, Надiя Михайлiвна; Подригало, Михайло Абович; Коряк, Олександр Олексiйович; Забєлишинський, Зiновiй Еммануїлович; Бiша, Владислав Михайлович; Кайдалов, Руслан Олегович; Дунь, Сергiй Вiкторович; Байцур, Максим Вячеславович; Гацько, Василь IвановичДокумент Самонавчальний стенд для комбінованої правки деталей кузовів(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2020) Дудукалов, Юрій Володимирович; Глушкова, Діана Борисівна; Демченко, Сергій Володимирович; Дощечкіна, Ірина Васильовна; Калашніков, Євген Євгенович; Лалазарова, Наталія Олексіївна; Савченков, Борис Васильович; Тернюк, Микола ЕмануїловичСамонавчальний стенд для комбінованої правки деталей кузовів містить платформу з елементами фіксації кузова, навантажувальні механізми з джерелами енергії, а також захвати, що закріплені на навантажувальних механізмах, стенд забезпечений системами вимірювання переміщень та їх похідних за часом, що поєднані з вихідним блоком, регулятором зусиль розтягування, а також блоком управління з обчислювачем з вхідним і вихідним блоками та блоком пам'яті, які з'єднані з виходами систем вимірювання переміщень та їх похідних за часом через блок управління, вхідні та вихідні блоки обчислювача з вхідним блоком регулятора зусиль розтягування. Містить навантажувальні механізми непереривної і непереривно-дискретної дії та пристрої імпульсного високочастотного (250-400 КГц) електромагнітного впливу з амплітудним значенням магнітної індукції до 4,0 Тл, що встановлені на пристроях просторового позиціонування для локалізації в зонах доцільної пластичної деформації деталей кузова і зняття залишкових напружень, що забезпечується функціонуванням системи управління стендом комбінованою дії сил розтягування і електромагнітного впливу для правки кузовів.