2006

Постійне посилання зібрання

Переглянути

Нові надходження

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Документ
    Спосiб регулювання тиску в гальмовому приводi
    (2006) Волков, Володимир Петрович; Доброгорский, Максим Васильович; Ефимчук, Валентин Михайлович; Подригало, Михайло Абович
    Спосіб регулювання тиску в гальмовому приводі автомобіля, що полягає в підвищенні тиску робочого тіла у виконавчих апаратах гальмового приводу в початковій стадії гальмування і при виявленні тенденції до блокування передніх коліс, припиненні чи підвищенні зниження тиску шляхом відсічення від джерела чи з'єднання зі зливом виконавчих апаратів передніх коліс, причому передні колеса підтримуються на межі блокування, який відрізняється тим, що припинення чи підвищення зниження тиску у виконавчих апаратах гальмового приводу передніх коліс виконується з появою кутового прискорення автомобіля в площині дороги.
  • Документ
    Гiдромеханiчний привiд гiрничої машини
    (2006) Ремарчук, Микола Парфенiйович; Кириченко, Iгор Георгiйович; Нестеров, Артем Павлович; Висоцький, Генадiй Васильович; Леусенко, Анатолiй Васильович; Гуленко, Олексiй Сергiйович
    1. Гідромеханічний привід гірничої машини, що включає корпус, систему керування розподілом рідини, силові гідроциліндри, з'єднані з однієї сторони з корпусом, а з другої - штоками з колінчатим валом, на якому закріплено привідну зірку, та напірну і зливну гідролінії, з'єднані системою керування розподілом рідини з поршневими і штоковими порожнинами гідроциліндрів, який відрізняється тим, що система керування розподілом рідини включає розподільні клапани з порожнинами керування ними, диск з прорізами, електричну систему, безконтактні датчики і електромагніти електромагнітних гідророзподілювачів, що з’єднані електричною системою з електромагнітами та датчиками, останні вмонтовані відповідно прорізам диска, при цьому штокова і поршнева порожнини кожного із гідроциліндрів системою керування розподілом рідини сумісно з'єднані з напірною гідролінією через гідравлічні розподільні клапани і поперемінно штокова порожнина з'єднана з напірною, а поршнева - зі зливною гідролініями. 2. Гідромеханічний привід за п. 1, який відрізняється тим, що на поверхні диска виконані прорізи, число яких відповідає кількості гідроциліндрів.