Спосiб визначення iдеальних потокiв насичення та поправочних коефiцiєнтiв для регульованих перехресть

Вантажиться...
Thumbnail Image

Дата

2016

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Опис

Спосіб визначення ідеальних потоків насичення та поправочних коефіцієнтів для регульованих перехресть, який заснований на скануванні двома гостроспрямованими лазерними променями зони перехрестя з точки над його геометричним центром конусним видом розгортки, причому оптична вісь одного з положень розгортки першого променя вибирається так, щоб він описував коло на проїжджій частині перехрестя в області стоп-ліній всіх його підходів, а друге положення розгортки відповідало відхиленню лазерного променя, при якому радіус другого концентричного кола на поверхні проїзної частини зменшується на певну задану величину, при цьому зміна положень розгортки здійснюється в реперній точці з високою швидкістю по черзі через кожен період сканування, а другий промінь розгортки формується у одній площині з першим, але зі зміщенням напівперіоду по колу розгортки, подальшому прийомі відображених оптичних сигналів фотоприймачами і надалі перетворенні цих сигналів в імпульсно-числові коди, за якими визначаються швидкість, тип та час пересування транспортних засобів в зоні стоп-лінії, напрямки їх руху по смугам, кількість транспортних засобів у черзі, час пересування черги зони стоп-ліній по всіх смугах руху упродовж окремих тактів одного циклу світлофорного регулювання, що дозволяє послідовно визначити реальні значення коефіцієнтів приведення до легкового автомобіля та кількість транспортних засобів у черзі у приведених одиницях, який відрізняється тим, що кути нахилу оптичної осі другого променя, як і першого, змінюють по черзі у реперній точці через кожен період сканування так, щоб радіус другого концентричного кола на вході контрольованої зони зменшувався на певну задану величину, що дозволяє чітко визначити момент в'їзду, швидкість, довжину, тип, кількість, послідовність транспортних засобів, значення коефіцієнтів приведення до легкового автомобіля та кількість транспортних засобів у черзі у приведених одиницях, що реально в'їхали в контрольовану зону по кожній смузі руху за період вимірювань, при цьому вхідною та вихідною межами контрольованої зони вибирають за умови, щоб вона перевищувала найбільш можливу чергу ТЗ, яка може збиратися по одній із смуг руху на червоний сигнал світлофора, а за результатами сканування першим променем в зоні "стоп-ліній" упродовж одного циклу регулювання послідовно визначають часові інтервали руху роз'їзду всіх транспортних засобів у черзі по кожній смузі руху на відповідний зелений сигнал світлофора, момент, починаючи з якого черга транспортних засобів роз'їжджається з інтервалами насичення, період насичення для кожної смуги руху, який формується з моменту перетину кола сканування першого променя переднім бампером транспортного засобу, що формує перший інтервал насичення і закінчується моментом перетину цього кола сканування переднім бампером останнього транспортного засобу насиченої черги, значення середніх часових інтервалів насичення, як відношення величини періоду насичення до кількості легкових або приведених транспортних засобів, що входять в черги, що розглядається, значення ідеального потоку насичення для смуг руху прямих напрямків, як величини зворотної значенню середнього часового інтервалу насичення, а потім значення загальних поправочних коефіцієнтів потоків насичення для інших смуг руху цього підходу, які за будь-яких умов відрізняються від ідеальних, як відношення потоків насичення цих смуг до ідеального потоку насичення цього підходу.

Ключові слова

дорожнiй рух, органiзацiя

Бібліографічний опис

Пат. 110805 Україна, МКИ G08G 1/09 (2006.01). Спосiб визначення iдеальних потокiв насичення та поправочних коефiцiєнтiв для регульованих перехресть / Денисенко Олег Васильович ; власники : Харків. нац. автомоб.-дор. ун-т, Денисенко Олег Васильович. - N u 2016 03322 ; заявл. 31.03.2016 ; опубл. 25.10.2016, Бюл. N 20. - 7 с.

Зібрання