Кафедра економіки і підприємництва
Постійне посилання на фондhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/3865
Переглянути
Перегляд Кафедра економіки і підприємництва за Автор "Базарова, Заріна"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Підвищення рівня конкурентоспроможності підприємства роздрібної торгівлі(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Базарова, ЗарінаОб’єкт дослідження – товариство з обмеженою відповідальністю «СМАРТ-ПАК». Мета роботи – формування прикладного підходу щодо забезпечення конкурентоспроможності підприємства сфери послуг роздрібної торгівлі. Метод дослідження – методи аналізу та синтезу, групування і узагальнення, порівняльний аналіз, графічний метод, методи статистичного та економічного аналізу, експертні оцінки. Запропоновано модель забезпечення стратегічної конкурентоспроможності підприємства роздрібної торгівлі, формування якої базується на п'яти етапах, які передбачають класифікацію підприємства по виділеним ознаками; збір та аналіз даних про ринкову стратегії; вибір конкурентних стратегій для окремих груп підприємств, об'єднаних за спеціальними ознаками; постановку функціональних цілей і визначення ключових показників конкурентоспроможності підприємства роздрібної торгівлі. Запропонована методика оцінки конкурентоспроможності дозволяє оперативно виявити параметри, вплив на які дозволить зміцнити ринкові позиції і витіснити конкурентів. Результати оцінки дозволяють визначити місце даного підприємства на ринку, визначити стратегічні цілі та планові орієнтири на майбутній період, а також розробити організаційно-економічні заходи, спрямовані на підвищення конкурентоспроможності.