Кафедра економіки і підприємництва
Постійне посилання на фондhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/3865
Переглянути
Перегляд Кафедра економіки і підприємництва за Автор "Бороденко, Кристина Андріївна"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Формування маркетингової політики в Інтернеті(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Бороденко, Кристина АндріївнаОб'єктом дослідження є використання інтернет комунікацій в маркетинговій політиці підприємства. Мета роботи – обгрунтування пропозицій щодо вдосконалення використання підприємствами можливостей глобальної мережі інтернет в маркетинговій діяльності. Методи дослідження - історичний та абстрактно-логічний, економіко-статистичні, табличний, графічний та діаграмний прийоми, системний, ситуаційний, маркетинговий підхід та інші. В дипломній роботі було шляхом підвищення ефективності маркетингової політики підприємства можна запропоновано оптимізацію його комунікативної політики. Web-сайт компанії зазвичай виступає центральним елементом комунікативної політики, що проводиться в Інтернеті. В третій главі пропонується впровадження даної технології в діяльність підприємства і розробляється функціональна структура для майбутнього сайту компанії. У даній роботі для підприємства рекомендований сценарій проведення рекламної кампанії по просуванню сайту, об'єднуючий в собі елементи традиційної реклами, а також баннерной інтернет-реклами. Для підвищення ефективності комунікативної політики рекомендується розвивати таку форму маркетингової діяльності як e-mail – маркетинг. В цілях підвищення маркетингової політики із застосуванням інтернет-технологій на підприємстві запропоновано створити ефективно функціонуючої маркетингової інформаційної системи.