Кафедра організації та безпеки дорожнього руху
Постійне посилання на фондhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/3868
Переглянути
Перегляд Кафедра організації та безпеки дорожнього руху за Автор "Бенедичук, Олександр Павлович"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Аналіз схем організації дорожнього руху на перехресті просп. Архітектора Альошина – просп. Олександрівський в м. Харків(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Бенедичук, Олександр ПавловичОб’єкт дослідження – дорожній рух на регульованому перехресті. Мета роботи – підвищення ефективності організації та безпеки дорожнього руху на регульованому перехресті. Метод дослідження – натурні спостереження, імітаційне моделювання. Теоретичні дослідження методів організації дорожнього руху дозволили визначитись з такими, які можуть підвищити ефективність функціонування перехрестя просп. Архітектора Альошина – просп. Олександрівський в Індустріальному районі м. Харків з точки зору забезпечення безпеки та швидкості руху на ньому. Порівняні шість схем організації руху на на перехресті: 1 - існуюча (регульоване перехрестя з роз’їздом в 2 фази); 2 – регульоване перехрестя з роз’їздом в 2 фази та оптимізацією режимів роботи світлофорних об’єктів; 3 - регульоване перехрестя з роз’їздом в 3 фази (третя фаза - пішохідна); 4 - регульоване перехрестя з роз’їздом в 2 фази та віднесенням лівого повороту з боку просп. Архітектора Альошина; 5 - введення кругового руху; 6 - регульоване перехрестя з роз’їздом в 2 фази та зміною його геометрії (розширення просп. Архітектора Альошина на 2 м на підходах до перехрестя). Аналіз розрахованих оціночних показників надав можливість обрати оптимальний варіант – схема 3, при якій зменшуються затримки руху транспортних засобів на 13%, розміри викидів шкідливих речовин на 34% та ступінь небезпеки перетинання на 90%. Прогнозні припущення щодо розвитку об’єкта дослідження – зміна схеми пофазного роз’їзду (3 фази, третя – окрема пішохідна) зменшує втрати транспортного часу, аварійність та екологічну небезпеку перехрестя. Запропоновані практичні рекомендації можуть бути використані при організації руху на інших перехрестях вулично-дорожньої мережі м. Харків.