2023, № 2 (31)
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/19259
Переглянути
Перегляд 2023, № 2 (31) за Автор "Nepran, A. V."
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Менеджмент венчурних стартап-проєктів: визначення цін на нові вироби (матеріали) виробничого призначення(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Непран, А. В.; Солопун, Н. М.; Тимченко, І. Є.; Nepran, A. V.; Solopun, N. M.; Timchenko, I. E.Мета – обґрунтувати ціни на нові вироби (матеріали) виробничого призначення при реалізації стартап-проєктів. Методика дослідження. Для досягнення поставленої мети у дослідженнях були використані такі загальнонаукові та спеціальні методи і прийоми дослідження: методи узагальнення та абстрагування – для проведення аналізу менеджменту стартап-проєктів; відносні показники динаміки і структури. Результати. В сучасних умовах менеджмент стартап-проєктів передбачає обґрунтування системи заходів щодо просування нової продукції на ринок та ознайомлення її із потенційними споживачами. В системі маркетингу значне місце відводиться політиці ціноутворення. Важливість обґрунтування ціни на нову продукцію обумовлена високими темпами морального старіння техніки та технології, предметів праці. Ціна на нову продукцію (матеріали) повинна забезпечити, з одного боку, масштабність виробництва нового продукту, а з іншої ― бути економічно вигідною для використання споживачами. Обгрунтовано порядок розрахунку меж цін на нові вироби, які були б економічно вигідні для виробника, а також для споживача. Допустима верхня межа ціни на нову взаємозамінну продукцію має бути такою, щоб споживачеві вона була рівно-вигідна з раніше використовуваною. Споживач зацікавлений щодо більш дешевою продукцією. Значить, щоб у новій продукції були зацікавлені і виробник (підвищена рентабельність) і споживач (відносне здешевлення), необхідно встановлювати ціну на нову взаємозамінну продукцію між нижнім та верхнім її межами. Практична значущість. Завдяки впровадженню розроблених заходів при реалізації стартап-проєктів мається можливість встановлювати економічно обґрунтовані ціни на нові вироби (матеріали), які призначені для заміни виробів, які вже випускаються.Документ Розробка фінансового плану венчурних стартап-проєктів з виробництва промислового виробу у системі фінансового менеджменту(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Непран, А. В.; Кирчата, І. М.; Храпач, К. Г.; Nepran, A. V.; Kirchata, І. М.; Khrapach, K. H.Мета – обґрунтування методологічних засад розробки фінансового плану венчурних стартап-проєктів у системі фінансового менеджменту. Методика дослідження. Для досягнення поставленої мети у дослідженнях були використані такі загальнонаукові та спеціальні методи і прийоми дослідження: методи узагальнення та абстрагування – для проведення аналізу менеджменту стартап-проєктів. Результати. В сучасних умовах венчурне фінансування стартап-проєкту передбачає обґрунтування потреби у грошових коштах, необхідних для його запуску. Специфіка стартап-проєкту з виробництва промислового виробу на ранніх стадіях фінансування передбачає особливі вимоги до складання фінансового плану. Фінансовий план стартап-проєкту за своїм складом і характеристикою основних статей суттєво відрізняється від розробки фінансового плану промислового підприємства. Встановлено, що склад витрат на ранній стадії венчурного фінансування стартап-проєкту у значній мірі визначають витрати на розробку та впровадження нового виробу. Основними складовими розділу ІІ «Витрати і виплати» є: проектування і конструювання нового виробу. Розробка технологічного процесу виготовлення нового виробу; проектування інструментальної оснастки і розробка технологічного процесу її виготовлення; випробування матеріалів, напівфабрикатів для нового виробу; виготовлення нового зразка (партії); формування об’єктів інтелектуальної власності. Практична значущість. Завдяки розробленню методичних засад фінансового плану стартап-проєктів представляється можливим точно визначити обсяги венчурного фінансування, необхідного для запуску такого стартап-проєкту.