2012, № 1 (2)
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/6051
Переглянути
Перегляд 2012, № 1 (2) за Автор "Бредіхін, В. М."
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Базові інструменти просування проектів в є-комерції(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2012) Бредіхін, В. М.У статті зроблена спроба класифікації інструментів просування бренду в рамках проектів є-коммерції. Як результат виділені основи, що дозволяють підвищити привабливість реалізації проектів розробки традиційних корпоративних сайтів і їх пошук у пошукових системах. Ці можливості особливо актуальні в період економічної кризи, оскільки пропонують більш стабільний результат при менших витратах.