Випуск 21
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/558
ЩОБ ПЕРЕЙТИ ДО ПЕРЕЛІКУ СТАТЕЙ НАТИСНІТЬ "ЗАГОЛОВКИ"
Переглянути
Перегляд Випуск 21 за Автор "Shynkarenko, V."
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ ДОСЛІДЖЕННЯ СУТНОСТІ ПОНЯТТЯ «РОЗВИТОК СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНОЇ СИСТЕМИ»(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2013) Шинкаренко, В. Г.; Бурмака, М. М.; Шинкаренко, В. Г.; Бурмака, Н. Н.; Shynkarenko, V.; Burmaka, N.Розглянуто існуючі дефініції понять «розвиток», «розвиток системи» та «розвиток підприємства». Визначено основні властивості, що вирізняють розвиток серед інших процесів, а саме: незворотність, спрямованість та закономірність змін. Встановлено та упорядковано, з точки зору виникнення у часі, прояви сутності поняття «розвиток» як іманентної властивості, принципу, закону, процесу, явища, результату, кожному з яких дано характеристику. Виконано порівняльний аналіз поняття «розвиток» з родинними категоріями, а саме: зростання, удосконалення, еволюція та прогрес. Здійснено конкретизацію особливостей розвитку, які є притаманними соціально-економічній системі, за кожним проявом сутності поняття «розвиток». Запропоновано визначення поняття «розвиток соціально-економічної системи» за допомогою методу логічного узагальнення.Документ ОБОСНОВАНИЕ ОБЪЕКТА ПРИ УПРАВЛЕНИИ СТОИМОСТЬЮ ПРЕДПРИЯТИЯ(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2013) Шинкаренко, В. Г.; Конанов, А. И.; Шинкаренко, В. Г.; Конанов, О. І.; Shynkarenko, V.; Kononov, A.Обоснованы состав и структура объекта при управлении стоимостью предприятия на основе стратифицированного подхода; установлена взаимосвязь его отдельных составляющих, определены их основные характеристики.Документ ОЦЕНКА И АНАЛИЗ КОНКУРЕНТОСПОСОБНОСТИ АВТОТРАНСПОРТНЫХ УСЛУГ(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2013) Шинкаренко, В. Г.; Шинкаренко, В. Г.; Shynkarenko, V.Рассмотрены преимущества и недостатки существующих методов оценки и анализа конкурентоспособности автотранспортных услуг. Установлено, что эти методы отличаются друг от друга совокупностью факторов, на основе которых производится оценка, и способов получения частных и обобщенных оценок. Предложено оценивать конкурентоспособность автотранспортных услуг на основе параметров комплекса маркетинга.Документ СУТНІСТЬ СПОЖИВЧОЇ ЦІННОСТІ АВТОТРАНСПОРТНОЇ ПОСЛУГИ(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2013) Шинкаренко, В. Г.; Ананко, І. М; Шикаренко, В. Г.; Ананко, И. Н.; Shynkarenko, V.; Ananko, I.Цінність у дослідженнях більшості вчених ототожнюється з певними характеристиками, якими має володіти пропонована послуга для задоволення вимог споживачів, що надає деяке однобічне тлумачення даного поняття з позицій виробників, не враховуючи при цьому змісту, який у нього вкладають споживачі. У статті під споживчою цінністю автотранспортної послуги запропоновано розуміти благо, що полягає у зміні місця розташування вантажу чи пасажира та вимірюється величиною витрат, понесених споживачем для її отримання та користування нею, а також тривалістю відчуття ним задоволеності.