Випуск 31
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/2378
Переглянути
Перегляд Випуск 31 за Автор "Shynkarenko, V."
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Пiдвищення привабливостi України як транзитної держави в межах спiвробiтництва ТРАСЕКА(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2018) Шинкаренко, В. Г.; Волинець, Л. М.; Шинкаренко, В. Г.; Волынец, Л. Н.; Shynkarenko, V.; Volynets, L.У статті подано результати досліджень із напрямами удосконалення транзитного потенціалу транспортної системи України. Розкрито причини втрати державою значних обсягів транзиту. Розглянуто проблеми розвитку транспортного потенціалу нашої держави та перспективи її інтеграції у світовий ринок транспортних послуг. Обґрунтовано, що нині транспортна галузь України в цілому задовольняє лише основні потреби населення та економіки в перевезеннях за обсягом, але не за якістю. Сучас-ний стан транспортної галузі не в повній мірі задовольняє вимоги ефективного впрова-дження євроінтеграційного курсу України та інтеграції національної транспортної системи в транс’європейську транспортну мережу. Для транспортного сектору це виражається, зокрема, у зменшенні транзитних перевезень через Україну, кількості заходів суден в її порти, неспроможності надавати якісні транспортні послуги при експортних перевезеннях. Що, у свою чергу, має негативний вплив на конкурентоспроможність та ефективність економіки країни. Тому на сьогодні є необхідним впровадження нових принципів формування та координації державної політики в галузі транспорту, створення умов забезпечення контролю за якістю виконання функцій відповідних органів виконавчої влади. Науково обґрунтовано можливі шляхи привабливості України як транзитної дер-жави в межах співробітництва ТРАСЕКА. Успішне вирішення поставлених задач дозволить суттєво збільшити обсяги транзитних перевезень митною територією України, забезпечити подальший розвиток транспортної інфраструктури та покращити надходження до державного бюджету.Документ Управление логистическими процессами на предприятии(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2018) Шинкаренко, В. Г.; Shynkarenko, V.В ряде отраслей затраты на перемещение материалов, незавершенного производства и готовой продукции от поставщиков до конечного потребителя составляют 60–70 % всех расходов на производство. В связи с этим снижение их величины является крупной народнохозяйственной проблемой. Целью данной работы является уточнение некоторых понятий, разработка си-стемы управления формированием и движением материального потока от поставщиков до конечных потребителей с минимумом затрат ресурсов. В результате проведенных исследований предложено усовершенствованное определение понятия логистической системы, отличие которого от существующих состоит в объединении в единую систему подсистемы движения материального потока и подсистемы управления им.