2021
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/8394
Переглянути
Перегляд 2021 за Автор "Тесленко, Едуард Вікторович"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Комбінована силова установка автотранспортного засобу(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Воронков, Олександр Іванович; Нікітченко, Ігор Миколайович; Тесленко, Едуард Вікторович; Назаров, Артем Олександрович; Колеснікова, Тетяна МиколаївнаОб'єкт: комбінована силова установка (КСУ) автотранспортного засобу (АТЗ). Галузь застосування: автомобілебудування. Технічне завдання: утилізація теплової енергії системи відпрацьованих газів, системи охолодження і системи змазки КСУ в режимі двигуна внутрішнього згоряння (ДВЗ) для накопичення теплоти в теплоакумуляторі, встановленому на борту АТЗ, і подальшого її використання для підігрівання робочого тіла (стиснутого повітря) до його надходження в двигун на режимі роботи пневматичного і, як наслідок, збільшення пробігу АТЗ, зменшення витрати палива і зменшення токсичних викидів КСУ у цілому. Технічний результат - в режимі роботи пневматичного двигуна КСУ передбачено можливість підігрівання робочого тіла (стиснутого повітря) в теплообміннику, встановленому в теплоакумуляторі, призначеному для накопичування і зберігання тепла, з метою підвищення його енергетичної активності; - двигун працює в режимі пневматичного при рушанні транспортного засобу з місця й низьких швидкостях руху, коли робота в режимі ДВЗ вкрай неекономічна; стиснуте повітря, необхідне для роботи двигуна підігрівається в теплообміннику, встановленому в теплоакумуляторі до 300400 °C; - при зупинках на маршруті (пробки, світлофори й т. ін.) комбінований двигун не працює на режимі двигуна внутрішнього згоряння; - при роботі КСУ в режимі ДВЗ теплота від відпрацьованих газів, від рідини системи охолодження та рідини системи змащення двигуна накопичується в теплоакумуляторі, встановленому на борту АТЗ, і зберігається деякий час для подальшого її використання, підігрівання стиснутого повітря на режимі роботи двигуна як пневмодвигуна; - стиснуте повітря підкачується в пневмобалони при роботі КСУ на режимі ДВЗ, використовується інерційна маса АТЗ на режимах гальмування шляхом застосування автономного компресора.Документ Комбінована силова установка автотранспортного засобу(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Воронков, Олександр Іванович; Нікітченко, Ігор Миколайович; Тесленко, Едуард Вікторович; Назаров, Артем Олександрович; Колеснікова, Тетяна МиколаївнаОб'єкт: комбінована силова установка (КСУ) автотранспортного засобу (АТЗ). Галузь застосування: автомобілебудування. Технічне завдання: утилізація теплової енергії системи відпрацьованих газів, системи охолодження і системи змазки КСУ в режимі двигуна внутрішнього згоряння (ДВЗ) для накопичення теплоти в теплоакумуляторі, встановленому на борту АТЗ, і подальшого її використання для підігрівання робочого тіла (стиснутого повітря) до його надходження в двигун на режимі роботи пневматичного і, як наслідок, збільшення пробігу АТЗ, зменшення витрати палива і зменшення токсичних викидів КСУ у цілому. Технічний результат - в режимі роботи пневматичного двигуна КСУ передбачено можливість підігрівання робочого тіла (стиснутого повітря) в теплообміннику, встановленому в теплоакумуляторі, призначеному для накопичування і зберігання тепла, з метою підвищення його енергетичної активності; - двигун працює в режимі пневматичного при рушанні транспортного засобу з місця й низьких швидкостях руху, коли робота в режимі ДВЗ вкрай неекономічна; стиснуте повітря, необхідне для роботи двигуна підігрівається в теплообміннику, встановленому в теплоакумуляторі до 300:400 °C; - при зупинках на маршруті (пробки, світлофори й т. ін.) комбінований двигун не працює на режимі двигуна внутрішнього згоряння; - при роботі КСУ в режимі ДВЗ теплота від відпрацьованих газів, від рідини системи охолодження та рідини системи змащення двигуна накопичується в теплоакумуляторі, встановленому на борту АТЗ, і зберігається деякий час для подальшого її використання, підігрівання стиснутого повітря на режимі роботи двигуна як пневмодвигуна; - стиснуте повітря підкачується в пневмобалони при роботі КСУ на режимі ДВЗ, використовується інерційна маса АТЗ на режимах гальмування шляхом застосування автономного компресора.