Випуск 34
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/2836
Переглянути
Перегляд Випуск 34 за Автор "Shynkarenko, V."
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Концептуальная модель управления диверсифицированным предприятием и его конкурентоспособностью(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2019) Шинкаренко, В. Г.; Криворучко, О. Н.; Криворучко, О. М.; Shynkarenko, V.; Kryvoruchko, О.Целью исследования является разработка более совершенствованной модели управления предприятием и его конкурентоспособностью. Предметом исследования являются модели, подходы и методы решения поставленной задачи. Объектом – процесс управления предприятием и его конкурентоспособностью. В данной статье методами логического, сравнительного анализа установлены преимущества рыночного и ресурсного подходов при разработке стратегии управления предприятием. Предлагается интеграция преимуществ обоих подходов к разработке стратегии управления диверсифицированных предприятий, что позволит им повысить результат работы и их конкурентоспособность.Документ Ресурсний підхід до розробки стратегії окремого виду бізнесу підприємства(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2019) Шинкаренко, В. Г.; Бекетов, Ю. О.; Трощій, І. І.; Shynkarenko, V.; Beketov, Yu.; Trostyi, I.; Бекетов, Ю. А.; Трощий, И. И.Розглянуто завдання та умови функціонування автотранспортних підприємств. Встановлено, що вирішенню проблем, які виникають при цьому, присвячені наукові праці багатьох закордонних і національних вчених. Останні дослідження в галузі управлінської науки дозволяють використовувати ресурсний підхід для розробки стратегії діяльності підприємств і отримати на цій підставі збільшення обсягу виробництв,. прибутку, конкурентоспроможності підприємств, які виконують один вид діяльності, випускають однорідну продукцію. більш підприємств не відповідають цим умовам. Для диверсифікованих підприємств, що складаються з декількох стратегічних оди-ниць бізнесу (СОБ,) методика впровадження ресурсного підходу повинна бути дещо ін-шою. Кожна СОБ орієнтована на випуск одного виду продукції, має відмінні від інших СОБ ресурси, їх здатності та компетентності. У зв’язку з цим для СОБ модель розробки стратегії потребує удосконалення. Останні полягають у визначенні особливостей послуг, визначення вимог клієнтів до них, відповідних ресурсів. Тому в запропонованій моделі на першому етапі визначаються споживачі властивості послуг взагалі. На підставі експер-тного опитування встановлюються ті з них, які відповідають вимогам клієнтів. Відпові-дності до цього визначаються вимоги до кожного виду ресурсів: для рухомого складу його тип, вантажомісткість, для паливно-мастильних матеріалів вид та марку і таке інше. Наявні в СОБ ресурси порівнюються з потрібними. Для визначення сильних і слабих сторін наявні ресурси порівнюються з ресурсами конкурентів. Встановлюються також здатно-сті ресурсів, їх сильні та слабкі сторони у порівнянні з характеристиками конкурентів. Аналіз ключових компетенцій проводиться за допомогою матриці потужності ресурсів і здатностей. Таким чином удосконалена модель використання ресурсного підходу до розробки стратегії підприємства на підставі стратегій окремих видів бізнесу. Це дозволяє більш точно визначити: сильні та слабкі сторони окремих ресурсів і їх здатностей, а також ключові компетенції.