Випуск 20
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/533
ЩОБ ПЕРЕЙТИ ДО ПЕРЕЛІКУ СТАТЕЙ НАТИСНІТЬ "ЗАГОЛОВКИ"
Переглянути
Перегляд Випуск 20 за Автор "Sukach, Yu."
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ ОСНОВНІ ПОЛОЖЕННЯ БЕНЧМАРКІНГУ БІЗНЕС-ПРОЦЕСІВ АТП(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2012) Криворучко, О. М.; Сукач, Ю. О.; Kryvoruchko, O.; Sukach, Yu.Запропоновано науково-методичні рекомендації щодо бенчмаркінгу бізнес-процесів АТП, особливістю яких є обґрунтування вибору підприємства-партнера з бенчмаркінгу та використання методу аналізу ієрархій для встановлення пріоритетності показників оцінки бізнес-процесів та «еталонного» процесу як об’єкта порівняння. Вибір підприємств-партнерів здійснюється як з позиції підприємства-виробника, так і з позиції споживача, співставляючи зусилля підприємств та очікування споживачів щодо резуль-татів їх діяльності. «Еталонний» процес обирається на основі значення глобального пріо-ритету, визначеного методом аналізу ієрархій.