2016, № 2 (13), т. 1
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/6499
Переглянути
Перегляд 2016, № 2 (13), т. 1 за Автор "Shapovalova, Anastasia"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Дослідження прибутковості туристичних маршрутів з використанням теорії нечітких множин і логіки(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2016) Карлюка, Д. О.; Сисоєнко, І. А.; Шаповалова, А. О.; Karlyuka, Dmytro; Sysoyenko, Iryna; Shapovalova, AnastasiaПредметом дослідження є теоретичні та методичні засади, прикладні методи оцінювання економічної діяльності туристичного агентства. Метою дослідження є аналіз діяльності туристичного агентства, оцінка перспектив розвитку та визначення прогнозованої прибутковості туристичних маршрутів з використанням прикладних аспектів економіко-математичних методів і моделей нечіткого програмування. Теоретичною і методологічною основою дослідження стали періодичні видання та статистична звітність підприємства. Найбільш вагомими теоретичними та практичними результатами, що характеризують наукову новизну дослідження та особистий внесок дослідника, є: моделювання задачі нечіткого програмування як основи оптимізації структури туристичних маршрутів, формування функції цілі економіко-математичної моделі оптимізації прибутку від чинників які впливають на рішення клієнта при замовленні туристичного маршруту, створення схеми коригування структури асортименту туристичних маршрутів засобами нечіткої логіки “fuzzy logic”. Практичне значення одержаних результатів наукової роботи полягає в тому, що прикладне застосування технології нечіткої логіки “fuzzy logic” з метою аналізу та коригування структури туристичних маршрутів дозволить туристичному агентству зекономити витрати на проведення досліджень, виокремити найбільш прибуткові та потенційно затребувані споживачем види туристичних маршрутів, визначити оптимізацію календарного плану реалізації турів в міжсезоння за умов цінової невизначеності. У роботі розглянуто туристичні потоки в Україні за період з 2010 по 2014 роки. Здійснено аналіз діяльності, цінову та комунікаційну політику туристичного агентства «Анкор», визначено зв'язок між чинниками, які впливають на рішення клієнта. Використання запропонованої технології “fuzzy logic” дає можливість визначити основні фактори впливу на результативність діяльності ТА «Анкор» дозволить більш точно і швидко запропонувати клієнту туристичний маршрут, спрямовані на задоволення його потреб та оптимізацію прибутку агентства.