Випуск 89 / Выпуск 89
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/2973
Переглянути
Перегляд Випуск 89 / Выпуск 89 за Автор "Moroz, I."
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Вирішення багатокритерійного завдання оптимізації шестеренного насоса методом досліджень простору параметрів(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2020) Лур’є, З. Я.; Панченко, А. І.; Соловйов, В. М.; Аврунін, Г. А.; Цента, Є. М.; Мороз, І. І.; Lurye, Z.; Panchenko, A.; Soloviov, V.; Avrunin, G.; Tsenta, Ye.; Moroz, I.; Лурье, З. Я.; Панченко, А. И.; Соловьев, В. М.; Аврунин, Г. А.; Цента, Е. Н.Подано обґрунтування методу дослідження простору параметрів для постановки і вирішення завдання багатокритерійної оптимізації шестеренного насоса з зовнішнім зачепленням з урахуванням габаритного розміру, робочого об’єму, товщини зуба біля вершини та коефіцієнта перекриття.Документ Методика расчета объемного гидропривода впускного клапана пневмомотора(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2020) Лурье, З. Я.; Аврунин, Г. А.; Воронков, А. И.; Никитченко, И. Н.; Серикова, И. А.; Тесленко, Э. В.; Назаров, А. А.; Соловьев, В. М.; Цента, Е. Н.; Мороз, И. И.; Lurye, Z; Avrunin, G.; Voronkov, O.; Nikitchenko, І.; Teslenko, E.; Nazarov, A.; Serikova, I.; Soloviov, V.; Tsenta, Ye.; Moroz, I.; Аврунін, Г. А.; Воронков, О. І.; Нікітченко, І. М.; Тесленко, Е. В.; Назаров, А. О.; Сєрікова, І. О.; Соловйов, В. М.; Цента, Є. М.; Мороз, І. І.Разработан объемный гидропривод толкателя впускного клапана пневмомотора гибридного двигателя автомобиля. В качестве привода толкателя использован гидрораспределитель с пропорциональным электромагнитным управлением. Проведен статический расчет объемного гидропривода, в результате которого определены параметры насосной установки и проведен анализ потерь на трение и утечек рабочей жидкости в гидро-цилиндре толкателя и золотниковом гидрораспределителе. Полученные значения параметров планируются в качестве базовых для исследований динамики привода впускного клапана пневмомотора.