Випуск 106
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/21915
Переглянути
Перегляд Випуск 106 за Автор "Dorozhko, Yevhen"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Аналіз напружено-деформованого стану конструкції дорожнього одягу залежно від розташування навантаження співвідносно країв комбінованої плити(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Батракова, А. Г.; Batrakova, Angelika; Дорожко, Є. В.; Dorozhko, Yevhen; Урдзік, С. М.; Urdzik, Sergey; Шелкова, І. С.; Shelkova, IrynaНаявні методи розрахування не враховують особливості напружено-деформованого стану асфальтобетонного шару на жорсткій основі у вигляді цементобетонних плит за різних умов навантаження, зокрема таких, як середина, край чи кут плити. Здійс-нено моделювання напружено-деформованого стану дорожнього одягу методом скінченних елементів за допомогою програмного комплексу ANSYS, досліджено три варіанти розміщення транспортного навантаження: в центрі плити, на її краю та в куті. Здійснено порівняльний аналіз напружено-деформованого стану шарів дорожнього одягу для цих варіантів наванта-ження та проаналізовано отримані результати з порівняння з вже відомими рішеннями.Документ Моделювання напружено-деформованого стану конструкції дорожнього одягу з огляду на сумісну дію вертикального тиску та горизонтальної сили від транспортних засобів(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Батракова, А. Г.; Batrakova, Angelika; Дорожко, Є. В.; Dorozhko, Yevhen; Урдзік, С. М.; Urdzik, Sergey; Шелкова, І. С.; Shelkova, IrynaПодано результати досліджень щодо визначення напружено-деформованого стану різних конструкцій дорожнього одягу, що складається з асфальтобетонного покриття на цементобетонній плиті, від дії транспортного навантаження та здійснено їхній аналіз. Наведено результати аналізу літературних даних щодо переваги використання жорсткого дорожнього одягу з порівняння з нежорстким за умов постійного збільшення інтенсивності руху та навантаження від транспортних засобів. Визначення напружено-деформованого стану асфальтобетонних шарів на цементобетонних плитах під дією вертикального тиску від транспортних засобів та горизонтальної сили від тягового зусилля чи гальмування транспортних засобів здійснено за допомогою методу кінцевих елементів. Аналіз результатів моделювання дозволив визначити вплив модулів пружності конструктивних шарів, товщин шарів та умов руху транспортного засобу (величини горизонтальної сили) на закономірності зміни напружено-деформованого стану асфальтобетонного шару на цементобетонній плиті.Документ Розроблення алгоритму визначення товщини конструктивних шарів дорожнього одягу та пошуку локальних вкраплень методами підповерхневої георадіолокації(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Батракова, А. Г.; Batrakova, Angelika; Дорожко, Є. В.; Dorozhko, Yevhen; Урдзік, С. М.; Urdzik, Serhii; Шелкова, І. С.; Shelkova, IrynaУ статті запропоновано метод реєстрації відбиття надширокосмугових імпульсних сигналів георадара на різних поляризаціях та описано процедуру оброблення георадарних показників під час розв’язання завдань товщинометрії та дефектоскопії нежорсткого дорожнього одягу з підповерхневими неоднорідностями та слабкоконтрастними шарами. Емпіричні дослідження підтвердили ефективність запропонованого методу та алгоритму. Сукупність досягнутих результатів підвищує точність визначення товщини шарів і позиціонування підповерхневих неоднорідностей.