2013, № 1 (4)
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/6089
Переглянути
Перегляд 2013, № 1 (4) за Автор "Гольдфарб, А. Г."
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Карьера в условиях информационной экономики(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2013) Гольдфарб, А. Г.В теперішній час основними генераторами прибутку підприємств є не фізичні активи, а інформація та інтелектуальний капітал. Економіку, що орієнтується на інформацію та інтелектуальний капітал можна назвати інформаційною або інтелектуальною економікою. Цілком зрозуміло, що і роль працівника на підприємстві та його відносини з роботодавцем у такій економіці суттєво відрізняються від того, якими вони були, та ще й є, у традиційній економіці. Однією зі складових таких відносин є кар’єра. Предметом даної статті є зміни у кар’єрі людини, що виникають в умовах переходу до інформаційної економіки. Метою статті є обґрунтування неспроможності традиційного підходу щодо розуміння кар’єри в умовах інформаційної економіки та розкриття передумов виникнення та сутності нового розуміння кар’єри. У процесі підготовки статті було використано методи аналізу та синтезу, індукції та дедукції задля узагальнення поняття кар’єра, аналізу факторів, що впливають на неї, розглядання принципів роботи традиційних підприємств, та визначення основним ознак успішної кар’єри в умовах інформаційної економіки. Результатом роботи э узагальнення традиційних підходів щодо визначення поняття кар’єра, обґрунтування факторів, що традиційно сприяли створенню кар’єри на підприємствах, та виявлення їхньої неспроможності. Також було проаналізовано зміни в роботі підприємств, що потягнули за собою зміни у відносинах роботодавець – робітник, у тому числі зміни у створенні кар’єри. Результати даної роботи можуть застосовуватися у роботі директорів та HR менеджерів вітчизняних підприємств задля підвищення ефективності роботи персоналу.