Перегляд за Автор "Baranova, V. O."
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Аналіз систем регулювання рівня світла фар у сучасних інтелектуальних системах транспортного засобу(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2015) Ніконов, О. Я.; Баранова, В. О.; Гудаєв, Р. Т.; Прищепа, I. М.; Никонов, О. Я.; Гудаев, Р. Т.; Прищепа, И. Н.; Nikonov, O. J.; Baranova, V. O.; Gudaev, R. T.; Prischepa, I. N.Адаптивна система переднього освітлення стає все більш популярною сьогодні. При моделюванні системи управління автовирівнювання дуже важливо забезпечити її функціональність і порівняти реальний вихід системи.Документ Гибридные мототранспортные средства: современные технологии и перспективы развития(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2013) Никонов, О. Я.; Толстяк, С. И.; Баранова, В. О.; Ніконов, О. Я.; Толстяк, С. І.; Nikonov, O. J.; Tolstyak, S. I.; Baranova, V. O.Проведен обзор современных гибридных мототранспортных средств и перспективы их развития. Приведены достоинства и недостатки гибридных мототранспортных средств.Документ Моделирование электромеханических процессов в современных интеллектуальных системах автомобиля(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2014) Никонов, О. Я.; Баранова, В. О.; Толстяк, С. И.; Тимченко, С. С.; Ніконов, О. Я.; Толстяк, С. І.; Nikonov, O. J.; Baranova, V. O.; Tolstyak, S. I.; Timchenko, S. S.Адаптивная система переднего освещения становится все более популярной сегодня. При моделировании системы управления автовыравнивания очень важно обеспечить ее функциональность и сравнить реальный выход системы. Для моделирования системы использовался пакет Mathlab-Simulink.Документ Система повороту і стабілізації головного світла транспортного засобу(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2016) Баранова, В. О.; Baranova, V. O.Висока аварійність в темний час пояснюється рядом причин: різким погіршенням умов видимості, ослабленням уваги водіїв та пішоходів, збільшенням часу реакції водіїв, і головною причиною є низька ефективність автономної системи освітлення. Серед елементів електрообладнання транспортних засобів освітлювальні прилади, і в першу чергу, фари займають особливе місце, так як ефективність автономного освітлення в умовах зростання автомобілізації і зростаючої ролі перевезень по суті визначає безпеку руху в темний час доби.