Перегляд за Автор "Bolotova, Tatyana"
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Алгоритм реалізації та заходи антикризового управління підприємством(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2020) Онісіфорова, Валентина Юріївна; Болотова, Тетяна Миколаївна; Онисифорова, Валентина Юрьевна; Болотова, Татьяна Николаевна; Onisiforova, Valentyna; Bolotova, TatyanaМета. Формування алгоритму реалізації антикризового управління підприємством та переліку його актуальних заходів. Методика дослідження. В ході дослідження використовувалися методи аналізу і синтезу, метод логічного аналізу. Інформаційними ресурсами дослідження є електронні інформаційні ресурси і матеріали періодичних видань. Результати. Антикризове управління повинне бути присутнім в системі менеджменту будь- якого вітчизняного підприємства. тже, слід розуміти чіткий алгоритм прийняття управлінських рішень в даній підсистемі управління підприємством. Ефективне рішення з антикризового управління підприємством повинне проходити під час своєї реалізації наступні етапи: збір та первинна обробка якісної, достовірної та достатньої інформації; аналіз фінансових показників підприємства; оцінка наявності в діяльності підприємства вже існуючої кризи; оцінювання вірогідності розгортання кризи в майбутньому; вибір загальної стратегії антикризового управління; розробка заходів з реалізації обраної антикризової стратегії; реалізація заходів антикризової стратегії управління; оцінка ефективності реалізованих заходів з точки зору досягнення цілей антикризового управління. В алгоритмі реалізації антикризового управління одним з найважливіших етапів є формування переліку його ефективних заходів, якими можуть бути: оптимізація статей витрат підприємства та скорочення їх обсягу; оптимізація податкового навантаження; ефективна кадрова політика; ефективна маркетингова стратегія та використання її потенціалу; впровадження ефективної системи управління підприємством в цілому; оптимізація системи планування; оптимізація бюджетування; контроль чистого грошового потоку; підвищення якості інформації. Наукова новизна. Сформовано алгоритм реалізації управлінського рішення з антикризового управління підприємством та уточнено перелік заходів антикризової стратегії підприємства. Практична значущість. Запропоновані висновки можуть бути використані керівниками та власниками підприємств при формування системи антикризового управління.Документ Аналіз ринку страхових послуг України(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2018) Онісіфорова, Валентина Юріївна; Болотова, Тетяна Миколаївна; Остапенко, Леонід Олександрович; Онисифорова, Валентина Юрьевна; Болотова, Татьяна Николаевна; Остапенко, Леонид Александрович; Onisiforova, Valentyna; Bolotova, Tatyana; Ostapenko, Leonid OleksandrovychМета. Визначення основних характеристик ринку класичних видів страхування в сучасних умовах України. Методика дослідження. В ході дослідження використовувалися методи аналізу і синтезу, метод логічного аналізу. Інформаційними ресурсами дослідження є електронні інформаційні ресурси і матеріали періодичних видань. Результати. Ринок страхових послуг в Україні характеризується високим рівнем конкуренції, однак перед компаніями, що створюються, а також перед існуючими страховими компаніями, не зважаючи на це, стоїть задача поширення масштабів діяльності шляхом виходу на нові ринки, а також на нові види страхування. Основні закономірності функціонування страхового ринку України можна побачити після проведення ґрунтовного аналізу показників галузі за головними найпоширенішими видами страхування. Ринок страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів характеризується позитивною динамікою обсягів зібраних страхових премій, однак на ринку є група компаній, які є утримувачами переважного сегменту даного ринку, і протягом досліджуваного періоду 2015-2018 років ці компанії лише укріплюють своє положення на ринку. Такими компаніями є Оранта, Провідна, ТАС СГ, UPSK. Ринок КАСКО є ще більш утримуваним певним колом компаній-лідерів. За даними досліджуваного періоду можна виділити три страхових компанїї, які фактично утримують даний ринок – це АХА страхування, Уніка, Українська страхова група, а також останніми роками укріплює свої позиції на ринку КАСКО компанія Арсенал страхування. Ринок страхування майна є більш вільним. Однак є компанії, які утримують домінуючі позиції протягом усього періоду 2015-2018 років – це Арсенал страхування, АХА страхування, PZU Україна, компанії, які досягли дуже значного росту за останні два роки – Уніка та Альянс, а також компанії, які фактично полишили цей сегмент ринку страхових послуг – АСКА. На ринку добровільного медичного страхування також видно чіткий розподіл часток ринку між кількома основними учасниками – це компанії Провідна, Уніка, Нефтегазстрах, АХА страхування. Слід відзначити, що цей сегмент ринку є найбільш стабільним за структурою протягом всього досліджуваного періоду. Ринок страхування туристів характеризується сталим ступенем розподілу ринку серед кількома ключовими гравцями, а саме компаніями PZU Україна, Європейське туристичне страхування, ВУСО, однак можна побачити зростання часток компаній Укрфінгосстрах та ТАС СГ. Ситуація на ринку агрострахування дуже нестабільна – деякі компанії- фактично пішли з ринку (АСКА, Інго Україна, Здорово), однак незмінними лідерами є компанії Універсальна та PZU Україна. Головною рисою страхового ринку України є чітка спеціалізація компаній на певних видах класичного страхування, що приводить до значних труднощів при виході на ринок нових компаній або при спробі поширення діяльності на інші класичні види страхування. Тобто головним інструментом для досягнення означених цілей насьогодні є розвиток нових видів добровільного страхування. Наукова новизна. Визначено перспективи виходу компаній на ринки основних класичних видів страхування. Практична значущість. Запропоновані висновки можуть бути використані дослідниками та керівниками страхових компаній при визначенні перспектив виходу на нові ринки класичних видів страхування.Документ Аналіз сучасних аспектів реалізації маркетингових заходів у біржовому підприємництві в Україні(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Нестеренко, Валентина Юріївна; Болотова, Тетяна Миколаївна; Нестеренко, Валентина Юрьевна; Болотова, Татьяна Николаевна; Nesterenko, Valentyna; Bolotova, TatyanaМета. Дослідження сучасних підходів до біржового маркетингу та формування рекомендації щодо залучення маркетингових заходів у біржовому підприємництві. Методика дослідження. В ході дослідження використовувалися методи аналізу і синтезу, метод логічного аналізу. Інформаційними ресурсами дослідження є електронні інформаційні ресурси і матеріали періодичних видань. Результати. Найбільш ефективний та поширений в сучасних умовах підхід до біржового менеджменту базується на використанні поглядів та технологій комплексного змішаного підходу до біржового маркетингу, який не фокусується виключно на просуванні біржових продуктів або виключно не орієнтується на потенційного споживача біржової послуги. Практичної реалізації означеного підходу до біржового менеджменту можна досягти в сучасних умовах за допомогою двох принципових шляхів: створення ефективних маркетингових служб в організаційній структурі управління біржею; розширення використання засобів електронної біржової торгівлі. Діджиталізація спонукає біржову галузь до стрімкого розвитку, що проявляється в значному розширенні кола потенційних учасників біржових торгів, створенні умов для вільної конкуренції та наданні всім учасникам рівних можливостей доступу до торгів, можливості цілодобового ведення торгів, що особливо важливо у практиці діяльності міжнародних бірж, можливості створення більшої кількості самих бірж без обмежень наявними матеріальними ресурсами або географічним положенням, скороченні частини статей витрат на реалізацію біржової діяльності та організацію самих біржових торгів. Наукова новизна. Сформовано рекомендації з залучення маркетингових заходів у біржовому підприємництві в умовах діджиталізації. Практична значущість. Запропоновані рекомендації можуть бути використані у біржовому підприємництві при формуванні ефективної системи маркетингу.Документ Сучасні аспекти управління кадровою безпекою підприємства(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2020) Онісіфорова, Валентина Юріївна; Болотова, Тетяна Миколаївна; Онисифорова, Валентина Юрьевна; Болотова, Татьяна Николаевна; Onisiforova, Valentyna; Bolotova, TatyanaМета. Визначення ефективних інструментів підвищення рівня кадрової безпеки підприємства. Методика дослідження. В ході дослідження використовувалися методи аналізу і синтезу, метод логічного аналізу. Інформаційними ресурсами дослідження є електронні інформаційні ресурси і матеріали періодичних видань. Результати. Незалежно від того, який підхід – ресурсний, системний, функціональний – використовується в дослідженні, обов’язково виокремлюється складова, яка стосується управління економічною безпекою підприємства з точки зору управління персоналом. Вплив персоналу на рівень економічної безпеки підприємства не викликає сумніву, тому необхідним є пошук ефективних сучасних інструментів підвищення рівня економічної безпеки саме через кадрову складову. Традиційні напрямки управління персоналом можуть бути визначені інструментами підвищення рівня кадрової безпеки підприємства у зв’язку з тим, що вони позитивно впливають на її показники. Серед нових інструментів підвищення рівня кадрової безпеки підприємства можна виокремити управління адаптацією працівника на робочому місці та управління соціальним розвитком колективу. Головним видом адаптації в умовах вітчизняних підприємств є виробнича адаптація, отже, задля підвищення рівня кадрової безпеки необхідні заходи, які б могли максимально скоротити терміни адаптації працівника на ідприємстві та вивести продуктивність його праці на ефективний рівень. Класичними методами адаптації є інструктажі, наставництво та навчання на виробництві. Прогресивними методами виробничої адаптації, які базуються на досвіді європейських підприємств, є метод «занурення», метод «кадрових шкіл», дистанційне навчання, метод «приятелювання». Серед методів соціального розвитку колективу найбільш ефективним визначено корпоративне медичне страхування. Наукова новизна. Визначено перспективні методи виробничої адаптації персоналу та соціального розвитку колективу як інструменти підвищення рівня кадрової безпеки підприємства. Практична значущість. Запропоновані висновки можуть бути икористані керівниками та власниками підприємств при управлінні їх економічною безпекою.