Перегляд за Автор "Bondarenko, V."
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ TEACHER OF HIGHER VOCATIONAL SCHOOL AS A BASIS OF EDUCATION QUALITY(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2017) Bondarenko, V.; Kopytkov, D.; Бондаренко, В. В.; Копитков, Д. М.; Бондаренко, В. В.; Копытков, Д. М.The personality of the higher vocational school teacher, the professional and pedagogical conditions to directly influence the educational process in the higher school, and the conditions for overcoming the contradictions that currently exist between the higher education, production and labor market have been considered.Документ Умiння навчатися як пiдгрунтя академiчної доброчесностi в закладах вищої освiти України(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2020) Бондаренко, В. В.; Шеїн, В. С.; Бондаренко, В. В.; Шеин, В. С.; Bondarenko, V.; Shein, V.В умовах глобалізаційних процесів сучасного суспільства проблема академічної доброчесності набуває дедалі більшого значення. Стрімкий розвиток технологій та вільний доступ до продуктів інтелектуальної власності полегшують процес використання та поширення інформації, але разом із цим набувають усе більших обертів процеси запозичення, привласнення й використання чужих ідей та думок. Академічна доброчесність у системі вищої освіти України сьогодні вже стала не просто питанням якісної освіти – це вже повноцінна національна потреба. У сучасних педагогічних дослідженнях досить велика увага приділяється питанням якості вищої освіти, адже без якісної освіти неможливо підготувати повноцінного професіонала, конкурентоспроможного на сучасному ринку праці фахівця. У дослідженні автори теоретично обґрунтовують проблему вміння навчання як підґрунтя академічної доброчесності в закладах вищої освіти України.