Перегляд за Автор "Borodenko, Y."
Зараз показуємо 1 - 13 з 13
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Energy aspects of automobile transport development(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Borodenko, Y.; Hnatov, A.; Arhun, S.; Sokhin, P.; Бороденко, Юрій Миколайович; Гнатов, Андрій Вікторович; Аргун, Щасяна ВаліковнаImproving automobile transport means increasing fuel economy and environmental indicators. Fuel, in a broad sense, means energy used to activate the car's power plant. Potential energy is dispersed in the earth’s interior, on its surface, in the atmospheric air, and even in space. Moreover, some of them exist in different substances. On the one hand, the efficiency of an energy product use is assessed by its energy intensity; on the other hand, it is evaluated by the costs of its production (transportation) and the quality of its transformation into a consumer type of energy. Special attention is paid to renewable and unlimited kinds of energy sources. Goal. The purpose of the study is a qualitative analysis of the road transport development direction from the standpoint of the alternative energy sources use, taking into account the factors that comprehensively determine the economic and environmental indicators at the stages of production and processing of fossil raw materials, production of power plants and conversion, transformation, and transportation of energy in the field of transport technologies. Methodology. The first direction consists of the adaptation (conversion) of the design of thermal internal combustion engines for alternative liquid or gaseous fuel types. The advantage of this approach is minimal costs for engine conversion and fuel production. The second approach involves using hybrid power plants, consisting of a main and auxiliary engine, an energy source or accumulator, an energy converter, and a braking recuperation system. The third direction is the use of non-traditional energy sources. Results. The directions of the development of power plants for motor vehicles related to the increase in the energy density of hydrocarbon fuels, the use of hybrid power plants, and the use of alternative energy sources have been determined. A qualitative assessment of the considered approaches is given. Originality. A comprehensive approach to evaluating the effectiveness of using alternative types of energy in road transport is considered in terms of energy, economic, and environmental indicators. Practical value. The obtained results can be regarded as recommendations when drawing up plans for the evolution of industries of fossil extraction and transformation of other energy resources, the development of motor vehicles, and transport infrastructure technologies, taking into account the natural and industrial potential of the country.Документ Iдентифікація несправностей енергетичної установки гібридного автомобіля(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2016) Бороденко, Ю. М.; Borodenko, Y.Побудовано імітаційну модель енергетичної установки, як об’єкту діагностики в програмі Matlab/Simulink. Проаналізовано спектральний склад функції струму у колі накопичувача енергії при імітації пошкоджень системи в частині DC/DC перетворювача напруги.Документ АНАЛИЗ РЕЗУЛЬТАТОВ ИСПЫТАНИЙ ЭКСПЕРИМЕНТАЛЬНОГО ГИБРИДНОГО АВТОМОБИЛЯ В ГОРОДСКОМ ЕЗДОВОМ ЦИКЛЕ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2014) Сериков, С. А.; Двадненко, В. Я.; Бороденко, Ю. Н.; Серикова, Е. А.; Сєріков, С. А.; Бороденко, Ю. М.; Сєрікова, О. А.; Serikov, S.; Dvadnenko, V.; Borodenko, Y.; Serikova, E.Приведены результаты испытаний автомобиля с гибридной силовой установкой. Дана оценка тягово-скоростных характеристик, энергетических и экологических показателей гибридного автомобиля в городском ездовом цикле.Документ Анализ результатов испытаний экспериментального гибридного автомобиля(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2013) Сериков, С. А.; Двадненко, В. Я.; Бороденко, Ю. Н.; Серикова, Е. А.; Сєріков, А. С.; Бороденко, Ю. М.; Serikov, S.; Dvadnenko, V.; Borodenko, Y.; Serikova, O.Приведены результаты испытаний автомобиля с гибридной силовой установкой. Дана оценка тягово-скоростных характеристик, энергетических и экологических показателей гибридного автомобиля в ездовом цикле.Документ Аналіз структури електроприводу гібридного автомобіля, як об’єкту діагностики(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2016) Бороденко, Ю. М.; Бороденко, Ю. Н.; Borodenko, Y.Розглянуто структуру та режими функціонування гібридної силової установки з електроприводом. Визначено спосіб апаратної реалізації та сформульовано загальні правила обробки інформації системи моніторингу технічного стану силової частини електроприводу на прикладі гібридного силового агрегату типу THS II.Документ КОНЦЕПЦІЯ ДІАГНОСТИКИ ЕЛЕКТРОПРИВОДА ГІБРИДНОГО АВТОМОБІЛЯ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2012) Бороденко, Ю. М.; Черевач, А. В.; Бороденко, Ю. Н.; Borodenko, Y.; Cherevach, А.Розглянуто концептуальний підхід до створення системи діагностики силових елементів електропривода гібридного автомобіля. Проведено апробацію імітаційної моделі елек-тропривода з вентильним двигуном як об’єкта діагностики.Документ Концепція діагностики електроприводу гібридного автомобіля(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2012) Бороденко, Ю. М.; Черевач, А. В.; Бороденко, Ю. Н.; Borodenko, Y.; Cherevach, А.Розглянуто концептуальний підхід до створення системи діагностики силових елементів електроприводу гібридного автомобіля. Проведено апробацію імітаційної моделі електроприводу з вентильним двигуном, як об’єкту діагностики.Документ Програмно-апаратний комплекс для дослідження характеристик системи керування інжекторним ДВЗ(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2010) Бороденко, Ю. М.; Cєрікова, О. А.; Borodenko, Y.; Serikova, E.; Бороденко, Ю.Н.; Серикова, Е. А.Розглянуто етапи створення та апробації програмно-апаратного забезпечення лабораторного практикуму для підвищення ефективності практичної підготовки фахівців у галузі автомобільної електроніки.Документ ПРОГРАМНО-АПАРАТНИЙ КОМПЛЕКС ДЛЯ ДОСЛІДЖЕННЯ ХАРАКТЕРИСТИК СИСТЕМИ КЕРУВАННЯ ІНЖЕКТОРНИМ ДВЗ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2009) Бороденко, Ю. М.; Cєрікова, О. А.; Бороденко, Ю. Н.; Серикова, Е. А.; Borodenko, Y.; Serikova, E.Розглянуто етапи створення та апробації програмно-апаратного забезпечення лабораторного практикуму для підвищення ефективності практичної підготовки фахівців у галузі автомобільної електроніки.Документ СИСТЕМА КОНТРОЛЮ ХАРАКТЕРИСТИК АКТИВНИХ ПІДВІСОК АВТОМОБІЛІВ У СКЛАДІ ЛІНІЇ ЕКСПРЕС-ДІАГНОСТИКИ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2017) Бороденко, Ю. М.; Borodenko, Y.Розглянуто питання, пов’язані з організацією і технічною реалізацією ділянки контролю вихідних параметрів активних підвісок у складі лінії технічного контролю. Запропоновано варіант доукомплектації обладнання базової лінії експрес-діагностики з компіляцією про-грамного забезпечення засобів комп’ютерної діагностики в єдину програму тестування.Документ Система контролю характеристик активних підвісок у складі поста діагностики ходової частини автомобіля(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2017) Бороденко, Ю. М.; Бороденко, Ю. Н.; Borodenko, Y.Розглянуто питання, пов'язані з технічною реалізацією ділянки контролю вихідних параметрів активних підвісок на базі поста діагностики ходової частини автомобіля. Запропоновано варіант доукомплектації 3D-стенда розвал/сходження тестером підвіски і системним сканером з компіляцією програмного забезпечення в єдину програму тестування.Документ Спектральний аналіз електричних процесів по колах живлення електроприводу автомобіля(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2015) Бороденко, Ю. М.; Трішкин, Є. В.; Бороденко, Ю. Н.; Тришкин, Е. В.; Borodenko, Y.; Trishkyn, E.Розглянуто систему електроприводу з вентильним електродвигуном та побудовано її імітаційну модель в програмі Matlab/Simulink. Приведено результати моделювання електричних процесів в мережі живлення системи. Проаналізовано спектральний склад функції струму споживання на робочих режимах електродвигуна, як діагностичної інформації.Документ ІДЕНТИФІКАЦІЯ НЕСПРАВНОСТЕЙ ЕЛЕКТРОПРИВОДА АВТОМОБІЛЯ З ВЕНТИЛЬНИМ ДВИГУНОМ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2016) Бороденко, Ю. М.; Бороденко, Ю. Н.; Borodenko, Y.Розглянуто імітаційну модель системи електропривода з вентильним двигуном як об’єкта діагностики у програмі Matlab/Simulink. Проаналізовано спектральний склад функції струму споживання на різних режимах електродвигуна при імітації пошкоджень системи в частині перетворювача підвищеної напруги.