Перегляд за Автор "Dmytriiev, Illia"
Зараз показуємо 1 - 6 з 6
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Research on the influence of design characteristics on the performance of large class city buses(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2022) Shevchenko, Inna; Dmytriiev, Illia; Dmytriieva, Oksana; Шевченко, Інна Юріївна; Дмитрієв, Ілля Андрійович; Дмитрієва, Оксана ІллівнаProblem. The relevance of the problem under consideration is due, firstly, to the traditionally highest share of road transport in the structure of passenger transportation, and, secondly, the predominance (more than 75 %) of transportation by large class city buses in the structure of road passenger transportation. Under such conditions, improving the performance of large class city buses is of particular relevance. Goal. The goal of the article is to study the influence of design characteristics on the performance of large class city buses. Methodology. The research on the influence of design characteristics on the performance of city buses employs the following methods: the method of analysis and synthesis, systems approach, the observation method, comparative analysis, factor analysis, simulation modeling, and the experimental method. Results. The results of the conducted analysis have allowed the authors to develop and test a methodology for assessing the effect of carrying capacity on the performance of large-class city buses; to develop and test a methodology for assessing the impact of speed characteristics on the performance of large-class city buses; to conduct a factor analysis of the influence of design characteristics on the performance of large-class city buses. Originality. The research has made it possible to get an insight of the influence of design characteristics (in particular, carrying capacity and speed) on the performance of large class city buses. Practical value. The results obtained can be recommended to enterprises engaged in passenger urban transportation for determining the carrying capacity of buses, which is the major characteristic set when designing a new model of a city bus.Документ Risk modeling in working out the plan of developing the road transport cargo enterprise(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2022) Shevchenko, Inna; Dmytriiev, Illia; Dmytriieva, Oksana; Шевченко, Інна Юріївна; Дмитрієв, Ілля Андрійович; Дмитрієва, Оксана ІллівнаProblem. In recent years, there has been a rather stable trend of reorientation of the freight transportation market in Ukraine from the predominant use of rail transport to customers preferring road transport for moving goods. Relying on the indicated trend and the prospect of its preservation in view of the indisputable manoeuvre advantages of road transport in the conditions of martial law, the study of the problematic issues of the development of road transport cargo enterprises, among which the risk modeling of their operational activities occupies a prominent place, becomes relevant. Goal. The purpose of the scientific work is to study the methodological and applied aspects of risk modeling when working out a plan for developing a cargo enterprise of road transport. Methodology. The method of analysis and synthesis, system approach, observation method, comparative analysis, factor analysis method, simulation modeling method, and experimental method were used in the work to study the methodological and applied aspects of risk modeling when elaborating a plan for developing a road transport cargo enterprise. Results. The risk model presented in the study makes it possible to identify the optimal level of risk when elaborating a plan for development of a road transport cargo enterprise based on variants of the key indicator of the volume of cargo transportation (including financial indicators). Originality. In the process of modeling in one cycle, you can get up to 24 different options for the values of the optimal level of risk for the implementation of the plan for development of the road transport cargo enterprise, taking into account the differentiation of the parameters of the risk model, in particular, six options for the distance of cargo transportation and four classes of cargo. Practical value. The proposed methodical approach to risk modeling when working out a plan for developing a road transport cargo enterprise takes into account the probable change in demand for freight transportation, which gives the enterprise the opportunity to quickly respond to changes in market conditions and successfully plan activities in conditions of incomplete certainty, lack of information and the presence of risk.Документ Економічні проблеми розвитку та функціонування пасажирських автобусних станцій(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2022) Дмитрієв, Ілля Андрійович; Дмитрієва, Оксана Іллівна; Dmytriiev, Illia; Dmytriieva, OksanaМета: дослідження економічних проблем розвитку та функціонування пасажирських автостанцій. Методика дослідження: метод аналізу та синтезу, системний підхід, метод узагальнення. Результати: У дослідженні виявлено місце та роль пасажирських автостанцій у загальній системі пасажирських перевезень, встановлено їх місію. Визначено, що пасажирські автобусні станції є частиною загальної системи пасажирських перевезень, складовими елементами якої є пасажирські перевезення з усіх видів транспорту та сполучень. У дослідженні розглянуто підсистему пасажирського автомобільного транспорту в міжміському сполученні, визначено, що до її складу входять пасажирські автостанції, експлуатаційні автотранспортні підприємства (АТП) (перевізники), інші підприємства, які надають різні види послуг пасажирам, переважно побутові. У цій системі головними елементами є АТП та АС. Виявлено, що автостанції як частиною системи, а й можуть розглядатися як велика система, що з складових елементів. Вивчено внутрішні рушійні сил автостанцій, формування економічних показників, управління ефективними використанням ресурсів, розробка системи управління якістю обслуговування пасажирів. Сформовано модель взаємодії АС із зовнішнім та внутрішнім середовищем. Авторами в процесі дослідження визначено основні завдання АС. Наукова новизна: на підставі аналізу діяльності підприємств пасажирського транспорту сформовано модель функціонування автостанцій з позицій системного підходу та модель взаємодії АС із зовнішнім та внутрішнім середовищем. Практична значущість: результати дослідження економічних проблем розвитку та функціонування пасажирських автостанцій дає змогу побачити позитивні та негативні тенденціє в цій сфері, що дає змогу підприємствам пасажирського автомобільного транспорту шукати шляхи їх відновлення та розвитку.Документ Особливості та тенденції цифрової економіки в Україні(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Дмитрієв, Ілля Андрійович; Дмитрієва, Оксана Іллівна; Дмитриев, Илья Андреевич; Дмитриева, Оксана Ильинична; Dmytriiev, Illia; Dmytriieva, OksanaМета. Метою статті є вивчення основних тенденцій розвитку цифрової економіки України та ідентифікація чинного законодавчого підґрунтя. Методика дослідження. В роботі використано методи аналізу та синтезу, системний підхід, порівняльний аналіз. Результати. Характерною ознакою сучасного етапу розвитку економіки є використання цифрових технологій, які стали каталізатором різкого збільшення мобільності товарних та фінансових потоків, забезпечують високу швидкість передачі інформації, внесли значний вклад в глобалізаційні та інтеграційні процеси світової економіки. Інформаційні технології стали невід’ємною частиною суспільних відносин та призвели до появи нових галузей господарства, ринків, конкурентних товарів та послуг. Одним із важливих параметрів, які на світовому рівні визначають якість та ступінь розвитку цифрової економіки, є світові рейтинги. Згідно з Концепцією розвитку цифрової економіки та суспільства України на 2018-2020 основними рейтинговими цілями її реалізації є досягнення визначених позицій у рейтингу. Для аналізу особливостей та тенденцій розвитку цифрової економіки України авторами проведено дослідження рейтингових індексів, що дають змогу оцінити її стан: Digital Economy and Society Index; Digital Evolution Index; Digital Adoption Index; ICT Development Index; Global Innovation Index; Networked Readiness Index; e-Intensity; IMD World Digital Competiveness Index; Global Competitiveness Index. В дослідженні проведено аналіз стану рівня використання та розвитку цифрових технологій в країні. Наукова новизна: існуючі нормативно-правові акти, що регламентують розвиток цифрової економіки України, актуалізують необхідність їх уніфікації та консолідації у вигляді Стратегії розвитку цифрової економіки України як стійкого законодавчого підґрунтя для забезпечення стратегічного розвитку цифрової економіки держави. Забезпечення розвитку цифрової економіки України передбачається через періодичне прийняття строкових програмних документів на у формі чинної Концепції розвитку цифрової економіки та суспільства України на 2018-2020 роки. Практична значущість: проведений аналіз та визначені особливості та тенденції розвитку цифрової економіки складають інтерес для органів державної влади, до відання яких належить регулювання цифрової економіки; для вітчизняних та зарубіжних науковців, що ведуть дослідження з цього питання.Документ Теоретично-методичні аспекти маркетингу відносин спортивних клубів(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Дмитрієв, Ілля Андрійович; Шевченко, Інна Юріївна; Говоров, Антон Сергійович; Dmytriiev, Illia; Shevchenko, Inna; Hovorov, AntonМета: дослідження теоретично-методичних аспектів маркетингу відносин спортивних клубів. Методика дослідження: метод аналізу та синтезу, системний підхід, метод узагальнення, метод порівняння, критичний аналіз, традиційні прийоми економічного аналізу. Результати: досліджено теоретично-методичні аспекти маркетингу відносин спортивних клубів. Виділено етапи та надано рекомендації щодо розроблення програм лояльності спортивних клубів. Класифіковано клієнтів спортивних клубів за ознаками: вік; стать; схильність до відвідування конкретного спортивного клубу. Оцінено рівень задоволеності клієнтів та рівень лояльності клієнтів спортивних клубів м. Харкова – «Д7», «Темп» і «Кентавр». Розглянуто заходи деяких спортивних клубів м. Харкова щодо формування лояльності клієнтів. Наукова новизна: запропоновано наступну класифікацію клієнтів спортивних клубів за критерієм «схильність до відвідування конкретного спортивного клубу»: «високий сегмент» (постійні клієнти, що відвідують спортивний клуб зазвичай не рідше, ніж три дні на тиждень і, як правило, не роблять великих перерв у відвідуванні спортивного клубу); «середній сегмент» (клієнти, що відвідують спортивний клуб досить часто, але не системно та подекуди роблять невеликі перерви у відвідуванні спортивного клубу); «низький сегмент» (разові клієнти, що відвідують спортивний клуб не регулярно, як правило сезонно, протягом одного-двох тижнів (в окремих випадках – до місяця), а потім припиняють заняття на тривалий час). Запропоновано при розробленні програми лояльності спортивних клубів здійснювати реалізацію індивідуального підходу до задоволення потреб клієнтів за допомогою наступних елементів комплексу маркетингу: ціна; послуги; люди; уподобання споживачів; зручність; якість; турбота про споживача. Практична значущість: на сучасному етапі розвитку ринку послуг у сфері спорту та фізичної культури дієва програма лояльності є суттєвою конкурентною перевагою спортивних клубів.Документ Інноваційні технології управління персоналом на підприємствах автомобільного транспорту(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Дмитрієв, Ілля Андрійович; Дмитриев, Илья Андреевич; Dmytriiev, IlliaМета. Формування практичних рекомендацій щодо застосування інноваційних персонал-технологій на підприємствах автомобільного транспорту. Методика дослідження. Теоретичною і методологічною основою є праці провідних вітчизняних і зарубіжних вчених, в яких розглядаються питання інноваційного інструментарію щодо управління персоналом підприємств. В роботі використано методи узагальнення та абстрагування; метод аналізу і синтезу. Результати дослідження. В умовах сучасної ринкової економіки, що характеризується динамічністю, турбулентністю та невизначеністю для підтримання конкурентоспроможності вітчизняних підприємств особлива увага повинна приділятися формуванню ефективної системи управління персоналом. Не зважаючи на великий досвід управління персоналом, застарілі методи не приносять відчутний ефект. Тому постає завдання в дослідженні та впровадження нових інноваційних методів управління персоналом. Автором проведено аналіз останніх досліджень за напрямом інноваційних методів управління персоналом, а також розглянуто досвід практичного їх використання на провідних підприємствах світу та України. Визначено, що інноваційні методи управління персоналом - це нововведення в систему управління персоналом, які є системними та включають спектр методів, процесів, спрямованих на підвищення ефективності діяльності працівників. Для забезпечення впровадження інноваційних методів в систему управління персоналом необхідно застосовувати диференційовані підходи та стилі управління для різних груп працівників, що досягається за допомогою персонал-технологій. В статті розкрито особливості в забезпеченні управління персоналом підприємств автомобільного транспорту. Головною специфікою діяльності, а також головною особливістю автотранспортних підприємств визначено транспортний процес, який відбувається поза межами підприємства. На основі проведеного дослідження інноваційних методів управління персоналом, персонал-технологій та специфіки діяльності підприємств автомобільного транспорту, автором удосконалено їх систематизацію та визначено можливість використання на підприємствах автомобільного транспорту. Розроблена модель впровадження персонал-технологій в систему управління персоналом на підприємствах автомобільного транспорту. Наукова новизна. Розроблені рекомендації щодо використання інноваційних персонал-технологій на підприємствах автомобільного транспорту. Практична значущість. Запропоновані в статті теоретичні висновки, підходи і рекомендації можуть бути використані для розроблення інноваційної системи управління персоналом підприємства та дозволять сформувати ефективний інструментарій розвитку персоналу.