Перегляд за Автор "Fomenko, O."
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Використання великоуламкових ґрунтів, зміцнених цементом у процесі будівництва шарів дорожнього одягу(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Фоменко, О. О.; Сєдов, А. В.; Fomenko, O.; Siedov, A.У конструюванні та будівництві дорожніх одягів необхідно максимально повно використовувати місцеві маломіцні кам’яні матеріали, зміцнені неорганічним в’яжучим (цемент, вапно, активні золи та ін.). Особливо відчутна економічна доцільність застосування це-ментоґрунтів для влаштування дорожніх одягів у районах, не забезпечених місцевими кам’яними матеріалами. У цих умовах вартість 1 м² цементоґрунтового шару нерідко в 1,5–2 рази нижча від вартості 1 м² рівноміцного шару з привізних матеріалів.Документ Вплив властивостей ґрунту на ущільнення земляного полотна за умов від’ємних температур повітря(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2019) Фоменко, О. О.; Сєдов, А. В.; Фоменко, Е. А.; Седов, А. В.; Fomenko, O.; Siedov, A.Здійснено аналіз теплообмінних процесів у ґрунтових шарах, які впливають на ущільнення земляного полотна в умовах від’ємних температур. У випадку зниження температури ґрунту зростає структурний опір ґрунтової системи діям ущільнення. За час проведення земляних робіт за умов зниження температури повітря виникають ускладнення щодо ущільнення ґрунту, що містить мерзлі грудки. Досягнення необхідної щільності ґрунтів у таких випадках залежить від температури навколишнього середовища, величини і виду навантажень ущільнення.Документ Вплив хлористих протиожеледних матеріалів на безпеку дорожнього руху в зимовий період(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2019) Сєдов, А. В.; Фоменко, О. О.; Седов, А. В.; Фоменко, Е. А.; Siedov, A.; Fomenko, O.Зимовий період відрізняється великою кількістю дорожньо-транспортних пригод, причиною виникнення яких є слизьке дорожнє покриття. В Україні для захисту використовують традиційні протиожеледны матеріали. У статті розглядаються можливі післядії застосування хлористих протиожеледних матеріалів, які використовують для зниження зчіпних характеристик покриття у разі утворенні на ньому плівки розчину реагенту після обробляння. Саме цей розчин згладжує природний мікропрофіль покриття, знижуючи цим коефіцієнт зчеплення. Погодні умови також змінюють значення коефіцієнта зчеплення дорожніх покриттів, зволожених реагентами: під час зниження температури повітря значення коефіцієнта будуть зменшуватися через збільшення в’язкості реагентів.Документ Дослідження зносу асфальтобетонного покриття з урахуванням впливу температури, вологості покриття і наявності агресивних середовищ(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Сєдов, А. В.; Фоменко, О. О.; Siedov, A.; Fomenko, O.Одним з основних видів пошкоджень дорожніх покриттів є їх передчасний знос під впли-вом коліс транспортних засобів, у поєднанні з мінливими метеорологічними умовами на-вколишнього середовища. Аналізуючи природно-кліматичні фактори, можна встановити, що різні погодні умови мають різний вплив на стан дорожнього покриття. У статті розглянуто вплив температури, вологості й наявності розчинів хлористих протиожеледних матеріалів на процес стирання асфальтобетонного покриття в осінньо-зимовий період. Виникнення великих перепадів температури і вологості прискорює процеси старін-ня матеріалів, з яких виконані шари, впливаючи на їх довговічність і зносостійкість.