Перегляд за Автор "Horbachov, P."
Зараз показуємо 1 - 14 з 14
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ SIMULATION PROCEDURE OF ORIGINAL-DESTINATION MATRIX BASED ON SAMPLE SURVEY RESULTS BY CARD METHOD(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2015) Horbachov, P.; Rossolov, A.; Honcharenko, S.; Горбачёв, П. Ф.; Россолов, А. В.; Гончаренко, С. Ю.; Горбачов, П. Ф.; Россолов, О. В.A new method for forming the matrix of passenger correspondences based on the results of field investigations on the route network is developed. The procedure of determining the matrix of network correspondences presupposes the implementation of 3 stages that the appropriate parameters of demand for transportation are based on each of them. The key aspect of the method developed is considerable reduction of labour-effectiveness of carrying out inspections on condition of preserving sufficient appropriateness of the data of the common massif.Документ THE NETWORK OF CITY PUBLIC TRANSPORT AS THE BASE FOR TRIP LENGTH DISTRIBUTION DETERMINING(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2015) Horbachov, P.; Svichynskyi, S.; Горбачев, П. Ф.; Свичинский, С. В.; Горбачов, П. Ф.; Свічинський, С. В.The up-to-date methods of modelling the demand for public transport services require an objective estimation and improvement. Such an improvement can be achieved by taking into account the trip length distribution during trip matrix calculation that requires determining the reasons of regularities occurance in city population trip lengths.Документ Визначення граничного рiвня завантаження другорядних пiдходiв до мiської магiстралi з координованим керуванням(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2020) Горбачов, П. Ф.; Свічинський, С. В.; Шевченко, В. В.; Горбачёв, П. Ф.; Свичинский, С. В.; Шевченко, В. В.; Horbachov, P.; Svichynskyi, S.; Shevchenko, V.За допомогою інструмента імітаційного моделювання дорожньо-транспортних ситуацій Vissim проведена експериментальна оцінка впливу рівня завантаження другорядного підходу до міської магістралі з координованим керуванням на час очікування транспортними засобами можливості проїзду перехрестя та визначено критичний рівень завантаження, перевищення якого призводить до різкого збільшення цього часу. Отримана оцінка необхідна для реалізації нового методу побудови координованого керування на міській магістралі.Документ Влияние ширины проезжей части на скорость движения автомобилей в городских условиях(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2019) Горбачёв, П. Ф.; Макаричев, А. В.; Горбачёва, Е. А.; Минь, Ву Дик; Горбачов, П. Ф.; Макарiчев, О. В.; Горбачова, О. О.; Мiнь, Ву Дик; Horbachov, P.; Makarychev, A.; Gorbachova, E.; Minh, V. D.Исследуется влияние ширины проезжей части улиц и дорог на скорость движения автомобилей в городских условиях. Приведены предпосылки возникновения гамма-распределения скорости автомобилей в стеснённых условиях движения и результаты экспериментальной проверки соответствующей гипотезы.Документ ДОСЛІДЖЕННЯ ЗАТРИМОК УЧАСНИКІВ РУХУ ПРИ ПЕРЕСІЧЕННІ ПІШОХОДАМИ ВУЛИЦЬ І ДОРІГ ЧЕРЕЗ НЕРЕГУЛЬОВАНІ ПІШОХІДНІ ПЕРЕХОДИ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2018) Горбачов, П. Ф.; Макарічев, О. В.; Атаманюк, Г. В.; Horbachov, P.; Makarychev, А.; Atamaniuk, A.; Горбачёв, П. Ф.; Макаричев, А. В.; Атаманюк, А. В.Розроблено аналітичні моделі витрат часу пішоходів і транспортних засобів на нерегульованих пішохідних переходах, які створюють основу для визначення оптимального варіанта організації дорожнього руху в місцях пересічення пішохідних та транспортних потоків на ділянках міських вулиць та автомобільних доріг залежно від інтенсивності руху його учасників обох видів.Документ Дослідження затримок учасників руху під час перетинання пішоходами вулиць і доріг через регульовані пішохідні переходи(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2019) Горбачов, П. Ф.; Макарічев, О. В.; Атаманюк, Г. В.; Горбачов, П. Ф.; Макарічев, О. В.; Атаманюк, Г. В.; Horbachov, P.; Makarichev, A.; Atamanyuk, A.Отримано аналітичні моделі витрат часу пішоходів і ТЗ на регульованих пішохідних переходах із викличними пристроями, які створюють основу для визначення оптимального варіанта організації дорожнього руху в місцях перетинання пішохідних та транспортних потоків на ділянках міських вулиць і автомобільних доріг залежно від інтенсивності руху його учасників обох видів.Документ МОДЕЛЬ ВИЗНАЧЕННЯ ЗАТРИМКИ ПІШОХОДІВ ПРИ ПЕРЕХОДІ ВУЛИЦЬ І ДОРІГ ПОЗА ПІШОХІДНИМ ПЕРЕХОДОМ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2017) Горбачов, П. Ф.; Макарічев, О. В.; Атаманюк, Г. В.; Горбачёв, П. Ф.; Макаричев, А. В.; Атаманюк, А. В.; Horbachov, P.; Makarichev, A.; Atamanyuk, A.Обґрунтовується доцільність організації дорожнього руху в місцях пересічення транспортних і пішохідних потоків з точки зору витрат часу учасників руху на подолання конфліктної ділянки. Описується аналітична модель часу затримки пішоходів для найпростішого випадку – при переході вулиці без позначеного пішохідного переходу.Документ МОДИФИЦИРОВАННЫЙ МЕТОД ТАБЛИЧНОГО ОБСЛЕДОВАНИЯ ПАССАЖИРСКИХ КОРРЕСПОНДЕНЦИЙ В СРЕДНИХ ГОРОДАХ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2014) Горбачёв, П. Ф.; Россолов, А. В.; Гончаренко, С. Ю.; Горбачов, П. Ф.; Россолов, О. В.; Гончаренко, С. Ю.; Horbachov, P.; Rossolov, A.; Goncharenko, S.Предлагается модифицированный метод получения матриц маршрутных корреспонденций на основе выборочного табличного обследования на маршрутной сети средних и больших городов. Аналитически обосновывается размер репрезентативной выборочной совокупности для обеспечения заданной точности моделирования матрицы корреспонденций.Документ ОПРЕДЕЛЕНИЕ ПРОПУСКНОЙ СПОСОБНОСТИ ПОЛОСЫ ДВИЖЕНИЯ НА АВТОМОБИЛЬНЫХ ДОРОГАХ И ГОРОДСКИХ УЛИЦАХ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2018) Наглюк, И. С.; Макаричев, А. В.; Горбачёв, П. Ф.; Горбачёва, Е. А.; Nahlyuk, I.; Makarychev, А.; Horbachov, P.; Gorbachova, O.; Наглюк, І. С.; Макарічев, О. В.; Горбачов, П. Ф.; Горбачова, О. О.Приведен новый подход к определению пропускной способности полосы движения на автомобильных дорогах и городских улицах, основанный на вероятностной оценке минимальной дистанции между автомобилями, выбираемой водителями в плотном транспортном потоке.Документ ОЦІНКА ВПЛИВУ НАСЕЛЕНИХ ПУНКТІВ НА ІНТЕНСИВНІСТЬ РУХУ ТРАНСПОРТНИХ ПОТОКІВ У ПРИМІСЬКОМУ СПОЛУЧЕННІ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2017) Горбачов, П. Ф.; Кочина, А. А.; Горбачев, П. Ф.; Кочина, А. А.; Horbachov, P.; Kochyna, А.Наведено результати дослідження закономірностей зміни інтенсивності руху вантажних і пасажирських потоків у приміському сполученні. Встановлено можливість опису інтенсивності вантажних і пасажирських транспортних потоків залежно від розташування ділянки і кількості населення міста.Документ Оцінка затримок руху на регульованих перехрестях міських вулиць із трифазним циклом регулювання(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2019) Горбачов, П. Ф.; Макарічев, О. В.; Шевченко, В. В.; Горбачёв, П. Ф.; Макаричев, А. В.; Шевченко, В. В.; Horbachov, P.; Makarichev, A.; Shevchenko, V.Проведено аналітичну та експериментальну оцінку часу затримки руху у процесі внесення локальних змін в організацію дорожнього руху на регульованому перехресті шляхом розвантаження фази лівоповоротних потоків основної магістралі у трифазному циклі світлофорного регулювання на міській магістралі з центральною роздільною смугою. Використано аналітичний підхід до побудови моделі затримки транспортних засобів на регульованому перехресті, адекватність якої оцінено за допомогою імітаційного експерименту, проведеного у програмному продукті Vissim.Документ Распределение потоков индивидуального автотранспорта в городских сетях на основе задержек на перекрестках(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2020) Минь, Ву Дык; Горбачёв, П. Ф.; Колий, А. С.; Свичинский, С. В.; Мiнь, Ву Дик; Горбачов, П. Ф.; Колій, О. С.; Свічинський, С. В.; Minh, V. D.; Horbachov, P.; Kolii, O.; Svichynskyi, S.Рассматривается новый подход к распределению транспортных потоков на улично-дорожных сетях городов, основанный на оценке времени задержек транспортных средств на перекрестках. Обосновывается целесообразность использования функции Р. Акселика при оценке времени задержки и приводятся практически приемлемые значения ее калибровочных параметров в программе VISUM.Документ Распределение скорости движения автомобилей перед стоп-линией городского регулируемого перекрёстка(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2019) Макаричев, А. В.; Горбачёв, П. Ф.; Ву, Д. М.; Горбачёва, Е. А.; Макаричев, А. В.; Горбачёв, П. Ф.; Ву, Д. М.; Горбачева, Е. А.; Makarychev, A.; Horbachov, P.; Vu, D. M.; Gorbachova, O.Вводится понятие скорости движения автомобиля в поперечном сечении городской улицы как случайной величины, определяемой на основании времени проезда и габарита автомобиля. Выдвигается и проверяется гипотеза относительно закономерностей распределения скорости автомобилей перед стоп-линией городского регулируемого перекрёстка.Документ ІМІТАЦІЙНА МОДЕЛЬ ОБСЛУГОВУВАННЯ РАЗОВИХ ЗАМОВЛЕНЬ НА МІЖМІСЬКІ ВАНТАЖОПЕРЕВЕЗЕННЯ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2017) Горбачов, П. Ф.; Мосьпан, Н. В.; Горбачёв, П. Ф.; Мосьпан, Н. В.; Horbachov, P.; Mospan, N.Обґрунтовується доцільність застосування сучасних методів імітаційного моделювання для дослідження та оцінки діяльності автотранспортних підприємств, що надають послуги з міжміських вантажоперевезень за разовими договорами. Описується імітаційна модель обслуговування разових замовлень на міжміські вантажні перевезення та надаються рекомендації щодо її використання.