Перегляд за Автор "Ivanenko, Oleh"
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Дослідження модельних випробувань параметрів пересування козлового крана при дії вітрових навантажень(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Іваненко, О. І.; Рагулін, В. М.; Назарько, О. О.; Ivanenko, Oleh; Ragulin, Vitaliy; Nazarko, OlgaНаведено результати експериментальних досліджень параметрів пересування моделі козлового крана при дії вітрових навантажень. Виконано оцінку точності та достовірності отриманих результатів та намічено подальші напрями досліджень. Прийнята програма випробувань міс-тила визначення критеріїв подібності та масштабу моделі, де як головний параметр було взято швидкість крана при дії на нього вітру. Вплив різних факторів та оцінка впливу їх взає-модії досягались проведенням ПФЕ типу 24Документ Дослідження розподілу опорних навантажень баштового крана за допомогою комп’ютерного моделювання(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Іваненко, Олег Іванович; Щербак, Олег Віталійович; Четверіков, Віталій Сергійович; Крупко, Ігор Валерійович; Ivanenko, Oleh; Shcherbak, Oleh; Krupko, Ihor; Chetverikov, VitaliiРобота є продовженням попередніх досліджень стійкості та розподілу опорних навантажень баштового крана з використанням методів комп’ютерного моделювання у програмі SolidWorks. Розглянуто моделювання навантажень на ходове обладнання крана з використанням застосунку Simulation. Визначено розподіл зусиль, що діють на опорні ходові візки в процесі зміни вильоту стріли та обертанні крана. Було проаналізовано процес розподілу навантаження на опорні пристрої.Документ Розробка рекомендацій щодо оптимізації геометрії баштових кранів(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2022) Іванов, Євген Мартинович; Іваненко, Олег Іванович; Щербак, Олег Віталійович; Любимов, Юрій Юрійович; Ivanov, Yevhen; Ivanenko, Oleh; Shcherbak, Oleh; Liubymov, YuriiУ статі запропонована методика визначення стійкості моделі баштового крана в процесі виконання робіт за допомогою моніторингу опорних реакцій у режимі реального часу. Розроблена комп’ютерна модель баштового крана, за допомогою якої було проведено моделювання щодо визначення опорних реакцій. Проведені дослідження довели ефективність методу інтерактивного графічного моделювання тривимірних моделей металевих конструкцій із застосуванням примусової варіації їхніх габаритів у середовищі автоматизованого проєктування – пакеті Autodesk Inventor.Документ Статичний і динамічний коефіцієнт тертя в парах тертя дисково-колодкових гальм(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2022) Фідровська, Наталія Миколаївна; Іваненко, Олег Іванович; Баженов, Владислав Олександрович; Нікіпчук, Сергій В’ячеславович; Присяжний, Андрій Володимирович; Fidrovska, Nataliya; Nikipchuk, Serhii; Ivanenko, Oleh; Bazhenov, Vladislav; Prysajniy, AndriyТеоретичні та експериментальні дослідження статичного (колишнього спокою) та динамічного коефіцієнтів тертя у фрикційній взаємодії матеріалів ФК-24А – сталь 35ХНЛ проведено на модельному дисково-колодковому гальмі за умови тривалого режиму гальмування. Водночас установлено в діапазоні реальних імпульсних навантажень, що реалізуються під час гальмування в ділянці контакту фрикційної накладки з гальмівним диском, напруженодеформований стан контакту за критерієм мікродеформації в контакті відповідає пружнопластичній властивості. Пружні та пластичні властивості матеріалів виявляються тоді, коли в кожному окремому випадку сумарні напруження перевищують межу плинності або досягають її межі. Із зростанням імпульсної сили нормального притискання накладки колодки до бігової доріжки тертя диска статичний коефіцієнт тертя має тенденцію до збільшення, а зі зростанням статичного коефіцієнта взаємного перекриття kвз.с – тенденцію до зменшення за умови пружно-пластичної властивості матеріалів. У виборі матеріалів пар тертя динамічний коефіцієнт тертя має містить величину статичного коефіцієнта тертя й бути як мінімум на 20 % більшим за розрахункову величину динамічного коефіцієнта тертя. Збільшення статичного та динамічного коефіцієнта тертя в парах тертя дисково-колодкового гальма призводить до зростання пластичної деформації їхніх мікровиступів. Отримані результати можуть бути використані для проєктування дисково-колодкових гальм.